Facebook Ομάδα

31/1/17

Μαθαίνω τους αριθμούς μέσα από τη ζωγραφική! (Εικονογραφικοί αριθμοί)



Μάθετε στο παιδί σας να ζωγραφίζει χρησιμοποιώντας αριθμούς!

 Εικόνες βήμα-βήμα! 

Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις το παιδί σου να εξελίσσεται και να μαθαίνει καινούρια πράγματα, όπως να το βλέπεις να περπατά για πρώτη φορά, να μιλά για πρώτη φορά, να κάνει ποδήλατο για πρώτη φορά ή να κάνει κούνια μόνο του για πρώτη φορά.
Είναι πράγματα που φαίνονται εύκολα και απλά, αλλά για ένα παιδί καθώς μεγαλώνει, είναι κατορθώματα. Μέσα σε όλα αυτά τα κατορθώματα είναι και η πρώτη φορά που θα μάθει να κρατά ένα μολύβι ή έναν μαρκαδόρο και θα τραβήξει τις πρώτες του γραμμές. Αυτό θα είναι κάτι που θα ενθουσιάσει τόσο εσάς όσο και εκείνο πολύ.
Καθώς θα μεγαλώνει, οι ικανότητές του στη ζωγραφική θα εξελίσσονται και οι γραμμές θα γίνουν λουλούδια, παιδάκια, σπίτια, δέντρα κλπ. Πώς όμως θα καταφέρει να φτιάξει ένα παπάκι που βλέπει σε ένα παραμύθι; Και πώς θα φτιάξει ένα δελφίνι που του αρέσει πάρα πολύ; Δείτε παρακάτω, πώς μέσα από απλούς αριθμούς και εύκολες γραμμές μπορείτε να μάθετε στο μικρό σας να φτιάχνει τα αγαπημένα του σχέδια.
1. Με τον αριθμό 29, μπορεί να φτιάξει μια πάπια
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------11811573 1270130746360837 614680215383128863 n 5

 2. Με τον αριθμό 3, μπορεί να φτιάξει ένα κουνελάκι

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------11811573 1270130746360837 614680215383128863 n 3

 3. Με τον αριθμό 1, μπορεί να φτιάξει ένα καραβάκι

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------11811573 1270130746360837 614680215383128863 n 2

 

4. Με τον αριθμό 22, μπορεί να φτιάξει έναν καρχαρία
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------11811573 1270130746360837 614680215383128863 n 1
5. Με τον αριθμό 4 μπορεί να ζωγραφίσει ένα πουλί.
6. Με τον αριθμό 19 ένα σκιουράκι πάνω σ' ένα δέντρο.
7. Με τον αριθμό 15 έναν κόκορα.
8. Με τον αριθμό 2 έναν κύκνο.
9. Με τον αριθμό 10 μία κότα
10. Με τον αριθμό 12 έναν τρυποκάρυδο πάνω σ' ένα δέντρο.

 

 

 

 

29/1/17

Ένα βιβλίο γεμάτο συναισθήματα- Αγωγή Υγείας (46 σελίδες)



Σχετική εικόνα
πηγη

Ένα βιβλίο γεμάτο συναισθήματα- Αγωγή Υγείας (46 σελίδες)

28/1/17

Ασκήσεις γυμναστικής για παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή



Αποτέλεσμα εικόνας για Autism Fitness Activities for Children with Autism to do in the Classroom
πηγη
Ασκήσεις γυμναστικής για παιδιά με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή


Ασκήσεις που μπορούν να πριν το παιδί πάει στο γυμναστήριο. Εύκολες, απλές, μπορούν να προετοιμάσουν το παιδί να δει θετικά την άσκηση.
Θα χρειαστούμε 3 μπάλες διαφορετικού χρώματος, χρωματιστά βέλη κατεύθυνσης και χρωματιστά πατουσάκια από χαρτί.
Ο εκπαιδευτής πάει απέναντι από το παιδί, πατάνε πάνω στα πατουσάκια για να ξέρουν την θέση τους και ανάμεσα τους υπάρχουν τα βέλη, τα οποία δείχνουν στο παιδί την κατεύθυνση.
Ο εκπαιδευτής δίνει οδηγία κάθε φορά το παιδί να κλωτσήσει τη μπάλα με το χρώμα που του ζητάει, στο τέλος ρωτάει το παιδί  πιο χρώμα έχει μείνει. 
Έτσι μαθαίνουν τα χρώματα και την κατεύθυνση. 
Αφού κατανοήσει αυτές τις οδηγίες, εμβαθύνουν μαθαίνοντας το δεξί και το αριστερό, αλλάζοντας πόδι.


27/1/17

Ασκηση λεπτής κινητικότητας μέσα από Ρυθμό! (Rhythmic Exercise - Fine Motor Skills)



Αποτέλεσμα εικόνας για Fine Motor Skills
πηγη

Ασκηση λεπτής κινητικότητας μέσα από ρυθμό! (Rhythmic Exercise - Fine Motor Skills)

Λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι οι συλλογικές δεξιότητες και οι δραστηριότητες που αφορούν τη χρήση των χεριών και των δακτύλων έτσι ώστε οι μυς του χεριού να μπορέσουν να εργαστούν από κοινού για να εκτελέσουν ακριβείς και εκλεπτυσμένες κινήσεις, όπως η γραφή, το κράτημα του κουταλιού κ.λπ.


Η ανάπτυξη των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων δεν είναι δυνατή χωρίς την ταυτόχρονη ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων.

Ελλείμματα σε λεπτές κινητικές ικανότητες μπορεί να οδηγήσουν σε μη σωστή γραφή, η λάθος αίσθηση του χώρου, το μέγεθος και του σχήματος.
Ένας πολύ όμορφος τρόπος είναι η χρήση οπτικοακουστικού υλικού. 
Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο.

 

25/1/17

Αποκάλυψη Σοκ! 15χρονος βίασε και στραγγάλισε 6χρονο κωφό παιδί!



Αποτέλεσμα εικόνας για δακρυσμενο παιδικο ματι
πηγη
Αποκάλυψη Σοκ! 15χρονος βίασε και στραγγάλισε 6χρονο κωφό παιδί!

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗ

Σοκ προκαλούν τα ευρήματα του ιατροδικαστή, μετά την εξέταση του άτυχου 6χρονου Μεχμεταλή Σεζάλ, που εντοπίστηκε νεκρός και δεμένος σε εγκαταλελειμμένο σπίτι, λίγες εκατοντάδες μέτρα μακριά από τον συνοικισμό των Ρομά, όπου διέμενε στην Κομοτηνή.
Ο θάνατος του άτυχου παιδιού, το οποίο ήταν κωφάλαλο, αποδίδεται σε στραγγαλισμό, ενώ αποτροπιασμό προκαλεί το γεγονός ότι προηγήθηκε βιασμός.
Με δηλώσεις του στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο ιατροδικαστής κ. Νικόλαος Κηφνίδης σημείωσε ότι διαπιστώθηκαν ευρήματα άγριας σεξουαλικής κακοποίησης, η οποία προηγήθηκε του θανάτου του 6χρονου με στραγγαλισμό, ενώ παρατηρήθηκαν εκδορές στο πρόσωπο και στην τραχηλική χώρα.
Επίσημες πηγές της αστυνομικής διεύθυνσης Ροδόπης αναφέρουν ότι δράστης της δολοφονικής ενέργειας είναι 15χρόνος Ρομά, ο οποίος φέρεται να ομολόγησε την πράξη του, μετά την προσαγωγή του.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο φερόμενος, ως δράστης, είναι επίσης κωφός και είχε κρύψει το άψυχο σώμα του παιδιού πίσω από θάμνο στην αυλή του εγκαταλελειμμένου σπιτιού.
Σε βάρος του 15χρονου σχηματίστηκε δικογραφία και αναμένεται εντός της ημέρας να παρουσιαστεί ενώπιον του εισαγγελέα στην Κομοτηνή, προκειμένου να του απαγγελθούν κατηγορίες.
Ο δράστης ομολόγησε ότι είχε βιάσει το 6χρονο παιδί 
Την απολογία του 15χρονου Ρομά για την δολοφονία και τον βιασμό του 6χρονου κωφάλαλου αγοριού, κατάφεραν να αποσπάσουν οι Αρχές, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ΕΡΤ.
Το 6χρονο αγόρι Ρομά βρέθηκε νεκρό το μεσημέρι της Δευτέρας (23/1) σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι.
Ο 15χρονος ομολόγησε και τον βιασμό του 6χρονου αγοριού και εναντίον του σχηματίστηκε δικογραφία για βιασμό, αποπλάνηση και ανθρωποκτονία εκ προθέσως.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως και ο 15χρονος δράστης που θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα και από εδώ και πέρα θα αναλάβει η δικαιοσύνη, είναι και αυτός κωφάλαλος.
Κατηγορούμενοι οι γονείς του 15χρονου δράστη
Κατηγορούμενοι είναι οι γονείς του 15χρονου κωφού που βίασε και στραγγάλισε ένα αγοράκι επίσης κωφό στην Κομοτηνή.
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα πρωτοδικών Ροδόπης οι γονείς του 15χρονου είναι κατηγορούμενοι διότι ενώ είχαν την υποχρέωση εποπτείας ανηλίκου παρέλειψαν και δεν τον εμπόδισαν από την τέλεση του βιασμού.
Είχε εκδοθεί Amber Alert για το αγοράκι 
Για το αγοράκι που δολοφονήθηκε, είχε εκδοθεί και Amber Alert από το Χαμόγελο του Παιδιού.
Λίγο μετά τον εντοπισμό της σορού του 6χρονου, το Χαμόγελο του Παιδιού ανακοίνωσε ότι:
«Η αναζήτηση του 6χρονου Μεχμεταλή Σεζάλ δυστυχώς είχε τραγική κατάληξη, καθώς βρέθηκε σήμερα νεκρό. Τα αίτια θανάτου θα ανακοινωθούν από τις αρμόδιες αρχές. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και ήδη έχει δηλώσει τη διαθεσιμότητά του για παροχή συναισθηματικής και ψυχολογικής υποστήριξης. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εφιστά την προσοχή όλων στην κρισιμότητα των πρώτων λεπτών στην εξαφάνιση ενός παιδιού. Κάθε λεπτό μετράει όταν αναζητείται ένα παιδί. Η εξαφάνιση του 6χρονου αγοριού είχε δηλωθεί χθες το βράδυ στις αρμόδιες αρχές ενώ «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε σήμερα το πρωί. Άμεσα ενεργοποιήθηκε ο μηχανισμός Amber Alert και ταυτόχρονα ο οργανισμός κινητοποιήθηκε σε συνεργασία και με άλλες ομάδες έρευνας και διάσωσης για να βρεθούν στο σημείο της εξαφάνισης, τόσο με εξειδικευμένους εθελοντές και σκυλιά διάσωσης όσο και με τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό. Όλοι όμως έφτασαν αργά...».

Πηγη

24/1/17

Ορθογραφία με παιχνίδι

Αποτέλεσμα εικόνας για classroom school children
πηγη
Ορθογραφία με παιχνίδι 

Για να μαθαίνουμε ευχάριστα την ορθογραφία ή για σπάμε τη μονοτονία και την πλήξη που φέρνει η καθημερινή παρόμοια εκτέλεση του ‘‘γράφω και μαθαίνω’’ μπορούμε να επιστρατεύσουμε διάφορους παιχνιώδεις τρόπους που ποικίλουν ανάλο-γα με την ηλικία, τις προτιμήσεις ή τη δυναμική της τάξης (π.χ. κρεμάλα, παζλ κ.α.).
Εμείς θα αναφερθούμε εδώ στη μάθηση της ορθογραφίας μέσα από μια μορφή θεατρικού παιχνιδιού που εφαρμόζεται εύκολα σε κάθε περίσταση. Πρόκειται για το παιχνίδι της γραφομηχανής που συγκεντρώνει πολλά από τα πλεονεκτήματα της παιγνιώδους θεατρικής δραστηριότητας. Τοποθετούμε τα παιδιά σε δύο ή τρεις σειρές ημικυκλικά και το καθένα παριστάνει κι ένα πλήκτρο της γραφομηχανής. Εκείνα βλέπουν τη φράση που έχουν να μάθουν στον πίνακα και κάθε παιδί-πλήκτρο χτυπά το κάθε γράμμα χτυπώντας μια φορά παλαμάκια. Στο κενό ανάμεσα στις λέξεις χτυπάνε όλα μαζί μια φορά παλαμάκια για να μη χαλαρώνει η προσοχή τους. Ένα παιδί χτυπά τους τόνους κι άλλο ένα ή δύο τη στίξη ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών. Αν τα παιδιά είναι λιγότερα από τα γράμματα της αλφαβήτας κάποια παιδιά αναλαμβάνουν διπλό ρόλο ή καταργούμε κάποια γράμματα που δεν υπάρχουν στη συγκεκριμένη φράση.

Περιορισμός: Σε κάθε λάθος χτύπημα τα παιδιά αρχίζουν πάλι απ’ την αρχή, γεγονός που τα υποχρεώνει να προσέχουν και να αναπτύσσουν τη συλλογική ευθύνη. Το παιχνίδι κρατά μέχρι να χτυπήσουν τη φράση δυο-τρεις φορές χωρίς κανένα λάθος.

Ύστερα, σβήνοντας από τον πίνακα τη φράση ή τις λέξεις που είχαμε να μάθουμε, μπορούμε να τις υπαγορεύσουμε να τη γράψει ο καθένας στο τετράδιό του. Γίνεται η απαραίτητη διόρθωση (ή αυτοδιόρθωση). Για όποιον εξακολουθεί να κάνει λάθη υπάρχει μια παλιά γραφομηχανή πάνω στο τραπέζι του δασκάλου για να πάει να χτυπήσει τις λέξεις που λάθεψε.
Το παιχνίδι το παίζαμε παλιότερα με γραφομηχανή. Σήμερα όμως που ο υπολογιστής έχει διαδοθεί ευρύτατα, μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη γραφομηχανή με τον υπολογιστή και να πάρουμε απ’ αυτόν τη διάταξη, το όνομα και κυρίως τη χρήση του στη φάση της τελικής εκτέλεσης ή διόρθωσης.
Αυτά φυσικά είναι όμορφα κι ωραία, όταν δεν μπορούμε να εισάγουμε στην τάξη μορφές χρήσης του γραπτού λόγου από την καθημερινή μας πρακτική.
Ένας τέτοιος τρόπος είναι να συνδυάσουμε την ορθογραφία με τη μουσική αξιοποιώντας τη συνήθεια των νέων να ‘‘ξεσηκώνουν’’ τους στίχους των τραγουδιών που τους αρέσουν.
Ας πούμε ότι θέλουμε να μάθουμε ένα τραγούδι με αποδεδειγμένη μουσική αξία. Βάζουμε στο κασετόφωνο την κασέτα και ακούμε ξανά το τραγούδι που άρεσε στην τάξη. Ένα παιδί προσπαθεί να γράψει στον πίνακα τους στίχους και τις στροφές του τραγουδιού όπως τις άκουσε. Όπου δεν τα καταφέρνει δέχεται τις υποδείξεις των άλλων. Όταν τελειώσει η αποκωδικοποίηση, ακολουθεί (ομαδική) ορθογραφική διόρθωση.
Η άσκηση μπορεί να γίνει με κάθε μαθητή να κάνει το ίδιο στο τετράδιό του, μόνος του ή συνεργαζόμενος με το διπλανό του. Στο τέλος ο καθένας μπορεί να υπαγορεύσει και να συμπληρώσει κενά του πίνακα ή να διορθώσει την ορθογραφία του συμμαθητή του και αντίστροφα.
 
Πηγη