Άρθρα που αφορούν την ενημέρωση σε θέματα ειδικής αγωγής,εκπαίδευσης,ψυχολογίας,λογοθεραπείας,εργοθεραπείας και πολλά άλλα.
Facebook Ομάδα
▼
27/6/17
25/6/17
23/6/17
22/6/17
Τα ελληνικά επίσημη ξένη γλώσσα στα Λύκεια του Βελγίου
Τα ελληνικά επίσημη ξένη γλώσσα στα Λύκεια του Βελγίου
Μαθήματα Ελληνικής Γλώσσας , Ιστορίας και Λογοτεχνίας στα σχολεία του Βελγίου
Την εισαγωγή μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και λογοτεχνίας στις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Βελγίου, προβλέπει η Χάρτα Συνεργασίας Συνεργασίας «Εισαγωγή σε Γλώσσα και Πολιτισμό» , που υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Κώστα Ζουράρι και την υπουργό Παιδείας της Γαλλόφωνης Κοινότητας κα Marie – Martine Schyns.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται από έλληνες εκπαιδευτικούς του Συντονιστικού Γραφείου Βρυξελλών.
Στη ίδια συνάντηση προτάθηκε από την Συντονίστρια Βρυξελλών Μυρσίνη Ρουμελιώτου και έγινε δεκτή από την υπουργό Marie – Martine Schyns, η εισαγωγή της ελληνικής γλώσσας ως τρίτης γλώσσας επιλογής στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου.
Οι μαθητές του βελγικού Λυκείου θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν τα νέα ελληνικά ως επίσημα διδασκόμενη γλώσσα στο πρόγραμμα σπουδών τους.
Στην επίσημη συνάντηση με την κ. Marie – Martine Schyns τον υφυπουργό Παιδείας κο Ζουράρι συνόδεψαν η πρέσβυς της Ελλάδας στο Βέλγιο κα Ελευθερία Γαλαθιανάκη, η Συντονίστρια Βρυξελλών κα Μυρσίνη Ρουμελιώτου και η Σταματία Κολιαδήμου, υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Γραφείο Συντονιστή Εκπαίδευσης.
Από βελγικής πλευράς παρέστησαν ο Georges Letayf, διευθυντής του Γρφείου Διεθνών Σχέσεων της Γαλλόφωνης Κοινότητας και οι Christelle Ladavid και Isabelle Polain, υπεύθυνες για τα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Στη συνέχεια της ίδιας μέρας ο υφυπουργός Παιδείας επισκέφθηκε το Αμιγές Ελληνικό Σχολείο Βρυξελλών όπου συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς και κατόπιν το Συντονιστικό Γραφείο Βρυξελλών όπου ενημερώθηκε για θέματα ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης. Συναντήθηκε και με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Ελληνικού Σχολείου Βρυξελλών και συζήτησε μαζί τους.
Ο κ. Ζουράρις επισκέφθηκε επίσης τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βελγίου Αθηναγόρα στην έδρα της Μητρόπολης στις Βρυξέλλες συνοδευόμενος από την Συντονίστρια Εκπαίδευσης κα Ρουμελιώτου και την κα Σ. Δαυΐδ, υπεύθυνη για εκπαιδευτικά θέματα στη ΜΕΑ Βρυξελλών.
Στην υποδοχή ήταν παρόντες ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος και συνεργάτες στο Μητροπολιτικό Γραφείο. Κατά την ιδιαίτερη συνάντησή του με το Μητροπολίτη Βελγίου ο Υφυπουργός ενημερώθηκε για την ορθόδοξη παρουσία στις χώρες της Μπενελούξ και την πνευματική ζωή των Ελλήνων της ορθόδοξης διασποράς.
Ο κ. Ζουράρις ενημερώθηκε για το κτήριο του Ελληνικού Σχολείου Βρυξελλών, δωρεά της οικογένειας Κεστεκίδη στη Μητρόπολη Βελγίου η οποία με τη σειρά της το διαθέτει για τη στέγαση του Σχολείου. Υπάρχει συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση του κτηρίου.
Η παραμονή του υφυπουργού Παιδείας στις Βρυξέλλες ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο τρίτο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών, όπου λειτουργεί ελληνικό τμήμα.
Ο κ. Ζουράρις συναντήθηκε με τον Διευθυντή του Ευρωπαϊκού Σχολείου Emmanuel de Tournemire, επισκέφθηκε το ελληνικό τμήμα και συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς του Ελληνικού Τμήματος του Ευρωπαϊκού Σχολείου.
Στη συνέχεια συναντήθηκε με εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου.
Πηγη
Άγχος αποχωρισμού: Συμπτώματα, συμβουλές
πηγη |
Τι είναι το Άγχος Αποχωρισμού και ποια είναι τα συμπτώματα;
Γύρω στην ηλικία των 10 μηνών μπορεί να προσέξετε πως το παιδί σας γίνεται πιο ανήσυχο όταν βρίσκεται μακριά σας. Κάθε φορά που απομακρύνεστε και εξαφανίζεστε από το οπτικό του πεδίο ή αναθέτετε σε κάποιον άλλο να το προσέχει, έστω και αν βρίσκεστε στο διπλανό δωμάτιο, αναστατώνεται και κλαίει. Όταν το βάζετε για ύπνο αρνείται να σας αφήσει να φύγετε από κοντά του και μπορεί να ξυπνήσει κατά τη διάρκεια της νύκτας και να σας ψάχνει. Αυτό το αναπτυξιακό στάδιο είναι γνωστό ως Άγχος Αποχωρισμού. Το παιδί σας δεν έχει μάθει ακόμα πως οι γονείς συνεχίζουν να υπάρχουν και θα επιστρέψουν, έστω κι αν βρίσκονται στο διπλανό δωμάτιο. Το στάδιο αυτό φτάνει στο αποκορύφωμα του μεταξύ των 10 με 18 μηνών και συνεχίζει να υφίσταται μέχρι τα 2 με 4 χρόνια.
Συμβουλές: Πως μπορείτε να κάνετε πιο εύκολους τους αποχωρισμούς
Ξέρετε πως δεν πρέπει να αποφεύγετε τα ξεσπάσματα του αποχωρισμού με το να φεύγετε σιγά σιγά χωρίς να σας πάρει είδηση το παιδί σας; Οι ειδικοί συμφωνούν ότι αυτή η πράξη μπορεί να προκαλέσει περισσότερο άγχος στο παιδί. Αντί αυτού, μπορείτε να του προσφέρετε ένα γρήγορο αλλά γεμάτο αγάπη αποχαιρετισμό έστω κι αν το παιδί σας συνεχίζει να κλαίει και να φωνάζει.
Υπάρχουν διάφορες στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσετε το παιδί σας (και τον εαυτό σας) σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο.
• Ο συγχρονισμός είναι το παν. Προσπαθήστε να μην αρχίσετε το νηπιαγωγείο ή το βρεφοκομικό σταθμό μεταξύ της ηλικίας 8 μηνών και 1 χρονού, όταν είναι πιθανό να πρωτοεμφανιστεί το άγχος αποχωρισμού. Επίσης αποφύγετε να αναθέσετε τη φροντίδα του παιδιού σας σε ένα ξένο πρόσωπο μέσα σε αυτή τη χρονική περίοδο . Αν έχετε σκοπό να φύγετε από το σπίτι, προγραμματίστε την αναχώρηση σας μετά από τον ύπνο ή μετά που θα έχει φάει.
• Η σταδιακή γνωριμία με διάφορα πρόσωπα και χώρους. Αν σκοπεύετε να αφήσετε το παιδί σας με κάποιον συγγενή ή με κάποιο άγνωστο για το παιδί πρόσωπο για να το προσέχει, τότε καλέστε αυτό το άτομο εκ των προτέρων στο σπίτι σας, έτσι ώστε να μπορέσει να περάσει κάποιο χρόνο μαζί του στην παρουσία σας. Αν το παιδί σας θα πάει για πρώτη φορά σε βρεφοκομικό σταθμό ή νηπιαγωγείο, επισκεφτείτε λίγες φορές το χώρο μαζί.
• Να είστε ήρεμοι και συνεπείς. Δημιουργείστε ένα ‘τελετουργικό’ για να αποχαιρετίσετε το παιδί σας, στο οποίο να λέτε ένα ευχάριστο, τρυφερό και σταθερό αντίο. Παραμείνετε ήρεμοι και δείξτε εμπιστοσύνη στο παιδί σας. Καθησυχάστε το λέγοντας πως θα επιστρέψετε να το πάρετε. Εξηγείστε του σε πόσο χρόνο θα έρθετε να το πάρετε χρησιμοποιώντας έννοιες που θα καταλάβει (όπως μετά το γεύμα ή μετά που θα ξυπνήσει).
• Ένα αγαπημένο αντικείμενο. Βοηθήστε το παιδί σας να διαλέξει ένα αγαπημένο αντικείμενο. Αυτό το αντικείμενο (μεταβατικό αντικείμενο) μπορεί να είναι μια μικρή κουβερτούλα, ένα σεντονάκι ή κάποιο αρκουδάκι. Αυτός είναι ένας υγιής τρόπος για να ελαχιστοποιήσετε το άγχος του αποχωρισμού, αφού η επαφή μαζί του θα καθησυχάζει το παιδί.
Προσπαθήστε να έχετε κατά νου το γεγονός πως αυτό το στάδιο του άγχους
αποχωρισμού είναι προσωρινό και πως κάθε παιδί θα εκφράσει με διαφορετικό τρόπο το άγχος του. Αν το παιδί σας δεν είχε ποτέ άλλη φροντίδα εκτός από τη δική σας, αν είναι ντροπαλό ή αν παρουσιαστούν άλλες αγχωτικές καταστάσεις, όπως ο ερχομός ενός μωρού ή προβλήματα υγείας, τότε αυτό το στάδιο θα είναι πιο έντονο από ότι σε άλλα παιδιά.
Πότε το Άγχος Αποχωρισμού γίνεται Διαταραχή;
Τα παιδιά που αναπτύσσουν αυτή τη διαταραχή φοβούνται πως θα χάσουν την οικογένεια τους και συχνά είναι πεπεισμένα πως κάτι κακό θα συμβεί όταν είναι μακριά από τους γονείς του.
Άλλα συμπτώματα της Διαταραχής Άγχους Αποχωρισμού είναι:
• Συμπτώματα πανικού (όπως ναυτία, εμετός ή δυσκολία στην αναπνοή) ή κρίσεις πανικού πριν να φύγει ένας γονιός ή πριν πάει στο σχολείο.
• Επαναλαμβανόμενοι εφιάλτες σε σχέση με τον αποχωρισμό
• Ανεξήγητη ανησυχία για το ότι θα χαθεί ή ότι θα το απαγάγουν.
Αν το έντονο άγχος αποχωρισμού συνεχιστεί στο δημοτικό σχολείο και πιο πέρα, τότε θα πρέπει να μιλήσετε με έναν ειδικό.
Πηγη