Facebook Ομάδα

22/3/13

NPointer...λογισμικό για χειρονομιακό έλεγχο του υπολογιστή

Το NPointer είναι ένα λογισμικό που επιτρέπει το χειρονομιακό έλεγχο του υπολογιστή. Οι κινήσεις των χεριών ή του κεφαλιού καταγράφονται από μια webcam και μεταφράζονται σε κινήσεις του δείκτη του ποντικιού. Είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για άτομα με ειδικές ανάγκες που δεν είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το ποντίκι.
Έχω δει κατά το παρελθόν μερικά παρόμοια εργαλεία, και προς μεγάλη μου έκπληξη, το NPointer λειτούργησε πολύ καλά, σε αντίθεση με σχεδόν όλα τα άλλα.
Η εφαρμογή είναι επίσης σε θέση να μιμηθεί τις ενέργειες (διαθέτει menu) που εκτελούνται συνήθως με ένα κανονικό ποντίκι ή ένα touchpad: κλικ, διπλό κλικ, τροχό κύλισης ή σύρετε (LD). Επίσης, τα άτομα με αναπηρία μπορούν να χρησιμοποιούν κινήσεις της κεφαλής τους για τον έλεγχο του υπολογιστή.

DownLoad NPointer
Η εφαρμογή απαιτεί τη βέλτιστη τοποθέτηση της κάμερας για ακριβή έλεγχο του κέρσορα, ειδικά αν στόχος σας είναι οι κινήσεις των χεριών να γίνονται στην επιφάνεια του τραπεζιού. Βεβαιωθείτε ότι η κάμερα είναι στραμμένη προς το χέρι σας, σταθερά τοποθετημένη σε μια υψηλότερη επιφάνεια.
Οι ρυθμίσεις της κονσόλα του σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τέσσερις διαφορετικές παραμέτρους πριν από τη χρήση. Για παράδειγμα, Motion speed: αναφέρεται στο πόσο γρήγορα κινείται ο δείκτης σε σχέση με την αντίδραση του χεριού σας. Υπάρχουν επίσης ρυθμίσεις επιπέδου επιτάχυνσης του δείκτη (Accleration), ορισμός του χρονου αδράνειας (Menu timeout), κτλ.
Το μενού εργασίας είναι ένα σύνολο από έξι εικονικά πλήκτρα που εμφανίζεται κατά μήκος του δείκτη του ποντικιού (με ένα σταυρό δείκτη στη μέση). Αυτό το μενού αναπαράγει τα φυσικά κουμπιά του ποντικιού σας, με αριστερό κλικ, δεξί κλικ, διπλό κλικ, κύλιση και σύρετε (LD). Στην κονσόλα με τις ρυθμίσεις που ανέφερα νωρίτερα, όταν "τσεκάρετε" την επιλογή Head / μετωπική επιλογή ελέγχου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κεφάλι σας αντί των χεριών σας.
Λειτουργεί σε Windows XP, Windows Vista, Windows 7 και τα Windows 8.

Πηγή:  http://www.specialeducation.gr/frontend/article.php?aid=543&cid=145