Facebook Ομάδα

9/6/15

Η δυσλεξία και τα αγγλικά παίζουν στην παραλία!



http://www.google.gr/imgres?imgurl=https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgsgtR0KAnDpo1V_nf8kJYUWdW_bv7uGUlBI085Kyj_T8_cqgKRdDlfyYRE9grZ9_pcgzwkdfiUkLfvqfkkvTknQkpwWHSGW0tfl-GX63sS6BkHR2FPFEQS7RmGjrX97Qbh0iKCc6_urGjr/s1600/podilato98-dimiourgies_me_votsala_04.jpg&imgrefurl=http://podilato98.blogspot.com/2014/07/me-ta-votsala-tis-paralias.html&h=800&w=800&tbnid=8QowFkNtL1qsKM:&zoom=1&docid=63LuaR7vweHbFM&ei=fuF2VfGGBIL4UJiegfgH&tbm=isch&ved=0CE4QMygmMCY

Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν μια θαυμάσια ευκαιρία να οργανώσουμε αυτοσχέδιες δραστηριότητες και να κάνουμε τη μάθηση παιχνίδι.
Τα βότσαλα, ένα κατεξοχήν << καλοκαιρινό >> υλικό μπορούν να αξιοποιηθούν μαθησιακά με ποικίλους τρόπους, όπως:
1) Γράφοντας πάνω σε καθένα, ένα γράμμα ( προτιμούμε αυτά που το παιδί συγχέει οπτικά – b/ d, p/ q, m/ w ) και τα τοποθετούμε σε δύο στήλες. Το παιδί θα πρέπει να εντοπίσει τα όμοια γράμματα στις δύο στήλες, όσο πιο γρήγορα μπορεί.
2) Επιλέγοντας μία κατάληξη ( π.χ. –an ), την οποία γράφουμε με μεγάλα και έντονα γράμματα σε ένα βότσαλο. Στη συνέχεια γράφουμε σε καθένα από τα υπόλοιπα βότσαλα ένα γράμμα, διαφορετικό για κάθε βότσαλο ( π.χ. m, v, t, p, c,). Tο παιδί θα πρέπει, τοποθετώντας ένα – ένα τα μεμονωμένα γράμματα μπροστά από τη βασική κατάληξη να διαβάσει τη λέξη που δημιουργείται κάθε φορά.
3) Γράφοντας σε βότσαλα τα γράμματα της αγγλικής αλφαβήτου μπορούμε να παίξουμε ένα σκραμπλ με αγγλικές λέξεις.
4) Γράφοντας πάνω σε βότσαλα λέξεις από δύο βασικές κατηγορίες όπως: ουσιαστικά και ρήματα ή ουσιαστικά και επίθετα. Το παιδί θα πρέπει να ξεχωρίσει τις λέξεις με βάση την κατηγορία τους.
Στη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών μη διστάσετε να πειραματιστείτε με απλά, καθημερινά υλικά και να δημιουργήσετε ευκαιρίες για ευχάριστη μάθηση!

Πηγή