19/5/14

Αξίζει να δεις αυτό το βίντεο 3 λεπτών για την ανθρώπινη καλοσύνη,θα μάθεις πολλά.

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi1.ytimg.com%2Fvi%2FuaWA2GbcnJU%2Fmaxresdefault.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DuaWA2GbcnJU&h=864&w=1536&tbnid=DceeewJ49J5kWM%3A&zoom=1&docid=MjxQkpBpOOvLLM&ei=9cp5U_SUMtKK4gSBkYDIAg&tbm=isch&ved=0CFcQMygDMAM&iact=rc&uact=3&dur=691&page=1&start=0&ndsp=15 Ένα βίντεο που πραγματικά αξίζει να το δείτε.
Πώς μέσα από τη συνεχή προσπάθεια,μπορούμε να πετύχουμε πολλά!
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fstatic2.businessinsider.com%2Fimage%2F5346d0e16da811ee1df67291-960%2Fthai-life-insurance-ad-unsung-hero.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.businessinsider.com%2Fthai-life-tearjerker-ad-2014-4&h=466&w=621&tbnid=mYIKwIBtYXRzWM%3A&zoom=1&docid=XeXcXPBiF09nlM&ei=9cp5U_SUMtKK4gSBkYDIAg&tbm=isch&ved=0CFsQMygHMAc&iact=rc&uact=3&dur=618&page=1&start=0&ndsp=15
 Βλέποντάς το, ίσως να σκεφτούμε κάπως καλύτερα κάποια πράγματα για τη ζωή μας.
 Εμάς πάντως μας βοήθησε να κάνουμε λίγο πιο αισιόδοξη τη σημερινή μας μέρα και να το έχουμε σαν στόχο και για τις επόμενες.


18/5/14

Tips για τη μελέτη των δυσλεκτικών παιδιών

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ftherapytoronto.ca%2Fimages%2Fblogpics%2FDyslexia.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftherapytoronto.ca%2Fnews%2F2012%2F06%2Fstudy-suggests-wider-letter-spacing-helps-dyslexic-children%2F&h=250&w=250&tbnid=BUT5y23G9bdl_M%3A&zoom=1&docid=sxoN9BYuKYOAQM&ei=jsV4U4OXEYHt0gWMxoGoDA&tbm=isch&ved=0CGcQMygTMBM&iact=rc&uact=3&dur=549&page=2&start=17&ndsp=23
Είναι γεγονός ότι η καθημερινή μελέτη ενός δυσλεξικού παιδιού μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για το ίδιο και την οικογένεια του. Η παραδοσιακή, κλασική μαθησιακή διαδικασία δεν αποδίδει και κρίνεται απαραίτητο να δοκιμαστούν άλλοι τρόποι μάθησης. Για αυτό οι πειραματισμοί και οι δοκιμές για μια μαθησιακή προσέγγιση πιο συμβατή στο δυσλεξικό παιδί αποτελούν το ζητούμενο πολλές φορές στη μελέτη του παιδιού.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Flearningworksforkids.com%2Fwp-content%2Fuploads%2Fgty_child_reading_dyslexia_thg_120405_wg.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Flearningworksforkids.com%2F2014%2F01%2Fonline-activities-for-helping-kids-with-dyslexia%2F&h=360&w=640&tbnid=Ir1xr6oEl_1v6M%3A&zoom=1&docid=ygGu07lywykfiM&ei=jsV4U4OXEYHt0gWMxoGoDA&tbm=isch&ved=0CGEQMygNMA0&iact=rc&uact=3&dur=646&page=1&start=0&ndsp=17
6+1 βοηθητικά Tips:
• Επιτρέψτε και εκπαιδεύσετε το παιδί να γράψει την εργασία που έχει για αυθόρμητη γραφή (σκέφτομαι και γράφω, έκθεση) στον υπολογιστή χρησιμοποιώντας διορθωτή κειμένου. Με αυτό το τρόπο θα περιοριστεί σημαντικά το άγχος για την ορθογραφία και τα γραμματικά λάθη και θα απομείνει χώρος να αποτυπωθούν οι ιδέες και η φαντασία του σχετικά με το θέμα που του έχει δοθεί.
• Προμηθεύσετε το δυσλεξικό παιδί με audio books. Είναι ένας φανταστικός τρόπος για να αποκαταστήσει την αρνητική σχέση που έχει αναπτύξει με το βιβλίο. Ιδιαίτερα αυτά που τα αφηγούνται ηθοποιοί και όχι ο υπολογιστής είναι τα πιο κατάλληλα. Χρησιμοποιώντας τα ακουστικά βιβλία μπορεί να έχει μπροστά του και την εκτυπωμένη μορφή του βιβλίου. Με αυτό το τρόπο όσο το παιδί διαβάζει το βιβλίο και παράλληλα ακούει την αφήγηση μπορεί να βοηθηθεί σημαντικά στην οπτική αναγνώριση των λέξεων και τη καλύτερη αναγνωστική ροή εμπλουτίζοντας παράλληλα και το λεξιλόγιο του.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.readingsuccesslab.com%2Fnew_images2%2Fpic%2525209.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.readingsuccesslab.com%2FOverview_of_Dyslexia.htm&h=282&w=295&tbnid=Js-fernER4tG-M%3A&zoom=1&docid=WL2yTAHXebuTnM&ei=jsV4U4OXEYHt0gWMxoGoDA&tbm=isch&ved=0CF4QMygKMAo&iact=rc&uact=3&dur=1112&page=1&start=0&ndsp=17
• Επίσης ένα on line λεξικό μπορεί να γίνει ένα σημαντικό εργαλείο για το δυσλεξικό παιδί. Ο λόγος είναι ότι όταν το παιδί πληκτρολογεί τη ζητούμενη λέξη εμφανίζεται μια λίστα από προτεινόμενες λέξεις οπότε και περιορίζεται σημαντικά η πιθανότητα να μη βρει τελικά τον ορισμό που ψάχνει επειδή απλά τη γράφει λάθος.
• Τα βίντεο είναι μια πλούσια πηγή πληροφοριών οι οποίες δίνονται με τέτοιο τρόπο που τα δυσλεξικά παιδιά μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα. Πολλές φορές οι γλωσσικές πληροφορίες μπερδεύουν το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες κάτι που μπορεί να αποφευχθεί αν εμπλουτίσουμε τη διαδικασία με τη δύναμη της εικόνας και του ήχου. Έτσι το να παρακολουθήσει ένα επιστημονικό πείραμα ή μια σχετική συζήτηση μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τα άτομα που μαθαίνουν μέσα από εικόνες.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.healthsourcemedicalbilling.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F06%2FDyslexia.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.healthsourcemedicalbilling.com%2Fdyslexia-in-children%2F&h=997&w=1500&tbnid=DfhfdaX11WkjEM%3A&zoom=1&docid=fbhRuQZGIXAKNM&ei=jsV4U4OXEYHt0gWMxoGoDA&tbm=isch&ved=0CFUQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=722&page=1&start=0&ndsp=17
• Προωθήστε τροποποιήσεις που είναι περισσότερο κατάλληλες για αυτό. Γράψτε τις προφορικές οδηγίες. Εξηγήστε περισσότερο τα πεδία που δεν είναι σαφή. Επιτρέψτε περισσότερο χρόνο στις δοκιμές.
• Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει κανείς να ξέρει όταν “διαβάζει” ‘ενα παιδί με δυσλεξία είναι ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόπος για να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα.
Έτσι θα πρέπει πάντα να υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές μέθοδοι για να βρει τη λύση ή για να μάθει κάτι. Ένα παράδειγμα είναι η προπαίδεια που είναι ένα δύσκολο πεδίο για το δυσλεξικό παιδί και υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι να τη μάθει όπως είναι αυτή της εικονογραφικής μεθόδου. Επίσης είναι πολύ βοηθητικό να δείχνουμε δυο τρόπους λύσης σε ένα πρόβλημα για να μπορεί να επιλέξει αυτή που κατανοεί καλύτερα

Πηγή

17/5/14

Κρήτη: Δεν έχει χρήματα και μαζεύει καπάκια, να τα πουλήσει και να σώσει το παιδί της…

Είναι μόλις 4 ετών και η ζωή του στέρησε πολλά…
Έχει να αντιμετωπίσει από τη μία την ασθένεια και από την άλλη την αναλγησία του κοινωνικού κράτους!
Η 4χρονη Ελένη Παρασκευοπούλου πάσχει από το σύνδρομο WEST και πρέπει να ακολουθήσει μια θεραπευτική αγωγή στο Εξωτερικό για να μπορέσει – ίσως – να σταθεί στα πόδια της.
Μια θεραπεία που θα στοιχίσει 4.000 ευρώ και που το κράτος είναι για μια ακόμη φορά ο μεγάλος απών.
Η μητέρα λόγω της μικρής Ελένης δεν μπορεί να λείψει στιγμή από το πλευρό της καθώς παθαίνει επαναλαμβανόμενες επιληπτικές κρίσεις και δεν μπορεί να εργαστεί. Ο πατέρας δουλεύει για ένα μεροκάματο ίσα που να μπορεί να συντηρήσει την οικογένεια του.
Οι γονείς έχουν γνωρίσει στο πετσί τους τι θα πει οικονομική κρίση και η αξιοπρέπεια τους δεν τους επιτρέπει να ζητήσουν από κανένα χρήματα για να συγκεντρωθεί το ποσό που χρειάζεται η μικρή Ελένη για να φύγει στο εξωτερικό.
Το μόνο που ζητούν είναι «καπάκια».
Καλά διαβάσατε…πλαστικά καπάκια από τα μπουκάλια του εμφιαλωμένου νερού προκειμένου να συγκεντρώσουν το ποσό των 4.000 ευρώ.
Ένα δίκτυο εθελοντών ανά την Ελλάδα συγκεντρώνει τα καπάκια τα οποία στην συνέχεια αποστέλλονται στην Τσεχία σε ιδιωτική εταιρία, η οποία πιστώνει στο λογαριασμό της μικρής Ελένης το ανάλογο ποσό.
Στην Κρήτη η συλλογή γίνεται στα Χανιά.
Οι εθελοντές τα συγκεντρώνουν τα πλένουν και στη συνέχεια τα διαχωρίζουν ανάλογα με το χρώμα τους.
10245430_10152020247046806_774021844_n
10169106_10152022104426806_242773502_n
10173239_10152022104411806_1912756854_n
Για τον Ν. Χανίων μπορείτε να επικοινωνήσετε στο κινητό τηλέφωνο: 6999597809 με την κ. ειρήνη Κορωνάκη,
και κ. Ναταλία Επιτροπάκη στο κινητό τηλέφωνο : 6974803294
Για το Ν. Ηρακλείου μπορείτε να επικοινωνήσετε στο κινητό τηλέφωνο:6986172362 με την κ. Ιβέτα.
Για να συγκεντρωθεί το ποσό για την μικρή Ελένη χρειάζονται 14 τόνοι καπάκια.
Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί μόλις 2 τόνοι.
Γίνεται καμπάνια για την ενημέρωση του κοινού με αφίσες έξω από σχολικά συγκροτήματα και δημόσια κτίρια.
1512850_10152018826496806_21209043_n (2)
Η κ. Σούζη Παρασκευοπούλου, μητέρα της 4χρονης Ελένης, έχει στο πλευρό της τα γραφεία μεταφορών.
Χωρίς την ευαισθησία και κινητοποίηση αυτών, δεν θα μπορούσε να τα καταφέρει.
Χωρίς κανένα οικονομικό αντίτιμο όλοι δέχτηκαν να την βοηθήσουν και να μεταφέρουν τα καπάκια στον προορισμό τους που είναι η Τσεχία.
Αν πλήρωνε το κόστος των μεταφορικών δεν θα περίσσευε τίποτα για το μικρό παιδί.
Πριν από δύο ημέρες 10 τσουβάλια με καπάκια μεταφέρθηκαν στα Χανιά από το Ηράκλειο.
Ένα αντικείμενο που για μας δεν έχει καμία αξία για κάποιους άλλους είναι δώρο…ΖΩΗΣ!!!

Πηγή

16/5/14

Η γάτα που έσωσε το αγοράκι από την επίθεση σκύλου. (Ενα απίστευτο βίντεο!)

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fresources2.news.com.au%2Fimages%2F2014%2F03%2F02%2F1226843%2F025918-56fc5c76-a04a-11e3-aed2-cc99918fb831.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.theaustralian.com.au%2Fnews%2Fworld%2Fthe-cat-that-saved-my-son%2Fstory-fnb64oi6-1226843025947&h=366&w=650&tbnid=V76q5KkZMipnaM%3A&zoom=1&docid=F0wutCHf8d3o-M&ei=oFl2U8f-OI607Qabl4HQAQ&tbm=isch&ved=0CFYQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=650&page=1&start=0&ndsp=15
Ένα μικρό αγόρι έπαιζε με το ποδήλατο του όταν ξαφνικά δέχτηκε επίθεση από απον σκύλο του γείτονα. Στην συνέχεια μια γάτα ήρθε από το πουθενά για να υπερασπιστή το παιδί και να κάνει το σκυλί να φύγει τρέχοντας.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.gannett-cdn.com%2F-mm-%2F3482a7a69e626086e86f6f1f9a415339585d102e%2Fc%253D0-33-241-213%2526r%253Dx404%2526c%253D534x401%2Flocal%2F-%2Fmedia%2FWCSH%2FWCSH%2F2014%2F05%2F14%2F%2F1400094763000-catdog.JPG&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.wcsh6.com%2Fstory%2Fnews%2Fweird%2F2014%2F05%2F14%2Fcat-defends-owners-son-graphic-content%2F9089019%2F&h=401&w=534&tbnid=tXeVPTyGDr8TcM%3A&zoom=1&docid=HDmTWwsCya1MzM&ei=oFl2U8f-OI607Qabl4HQAQ&tbm=isch&ved=0CFoQMygEMAQ&iact=rc&uact=3&dur=2368&page=1&start=0&ndsp=15



15/5/14

ΔΕΠΥ. Νευροανάδραση: η σύγχρονη μη φαρμακευτική παρέμβαση.

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fleavingalegacyblog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F10%2Fsugar-and-hyperactivity-in-your-child-300x198.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fleavingalegacyblog.com%2F2013%2F10%2Fwhy%2F&h=198&w=300&tbnid=3JRMHoA3fhFvrM%3A&zoom=1&docid=T3thWm7sKrVreM&ei=WMt0U-rZNa6y7AaP3IGABg&tbm=isch&ved=0CLUBEDMoWDBY&iact=rc&uact=3&dur=902&page=4&start=67&ndsp=24
Τι είναι η Νευροανάδραση;
Η Νευροανάδραση (neurofeedback, ή EEG biofeedback) είναι μία στρατηγική μάθησης, η οποία καθιστά το άτομο ικανό να μεταβάλλει την εγκεφαλική του δραστηριότητα.
Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί το ποσοτικό ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (qEEG) για να παρακολουθεί την λειτουργία του εγκεφαλικού φλοιού σε πραγματικό χρόνο. Όταν ο εγκέφαλος δυσλειτουργεί παρουσιάζοντας ανεπιθύμητα συμπτώματα (π.χ. υπερβολικό
άγχος ή ένταση, ελλειμματική προσοχή, κατάθλιψη, κτλ) η κατάσταση δυσλειτουργίας μπορεί να απεικονισθεί στο qEEG.
Σκοπός της Νευροανάδρασης είναι η εκπαίδευση του εγκεφάλου, ώστε να επιτευχθούν τα φυσιολογικά επίπεδα των εγκεφαλικών κυμάτων και κατ' επέκταση των σωματικών και ψυχολογικών λειτουργιών. Η Νευροανάδραση βασίζεται σε πάνω από 40 χρόνια πανεπιστημιακής έρευνας σε κορυφαία ιδρύματα όπως το UCLA, αλλά και κλινικής εμπειρίας στις ΗΠΑ και τη Δυτική Ευρώπη. Αρχικά χρηματοδοτήθηκε από τη NASA την δεκαετία του ΄60.
 http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.kidspeace.org%2FuploadedImages%2FNews%2FKidsPeace_News%2Fjumping-boy.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.kidspeace.org%2Fblog.aspx%3Fid%3D4137%26blogid%3D104&h=2193&w=1369&tbnid=PxoBwgPvbFVQYM%3A&zoom=1&docid=Fd-XkpAUA-EQuM&ei=WMt0U-rZNa6y7AaP3IGABg&tbm=isch&ved=0CI8BEDMoMjAy&iact=rc&uact=3&dur=1279&page=3&start=43&ndsp=24
Πού χρησιμοποιείται η Νευροανάδραση
Η Νευροανάδραση χρησιμοποιείται σε πολλές περιπτώσεις στις οποίες ο εγκέφαλος
παρουσιάζει ορισμένες αποκλίσεις από την φυσιολογική λειτουργία του.
 http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages.0qq.info%2Fattention-deficit-hyperactivity-disorder-adhd-nursing-program.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fanxietypanicattacks7.blogspot.com%2F2012%2F08%2Fattention-deficit-hyperactive-disorder.html&h=266&w=400&tbnid=NM1P7ZtpiNZpnM%3A&zoom=1&docid=Py4ZJU-wPaVVHM&ei=WMt0U-rZNa6y7AaP3IGABg&tbm=isch&ved=0CKkBEDMoTDBM&iact=rc&uact=3&dur=1414&page=4&start=67&ndsp=24
Πώς λειτουργεί η Νευροανάδραση;
Ο εγκέφαλος είναι εξαιρετικά ευπροσάρμοστος και έχει απεριόριστες μαθησιακές ικανότητες.
Είναι σε θέση να βελτιώνει την απόδοσή του, μέσω της διαδικασία της αυτορρύθμισης, υπό
την προϋπόθεση ότι θα λαμβάνει τα απαραίτητα μηνύματα σχετικά με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν.
Αυτό επιτυγχάνεται τροφοδοτώντας τον εγκέφαλο με πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του και παροτρύνοντάς τον, μέσω της επιβράβευσης, να προβεί στις επιθυμητές αναπροσαρμογές . Έτσι, κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, παροτρύνουμε τον εγκέφαλο
να διατηρεί την επιθυμητή κατάσταση (π.χ. συγκέντρωση ή/και χαλάρωση). Βαθμιαία
ο εγκέφαλος μαθαίνει, ακριβώς όπως μαθαίνει ο,τιδήποτε άλλο. Και, όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα είδη μαθήσεως, ο εγκέφαλος έχει την τάση να διατηρεί τη νέα ικανότητα.

Για να κάνουμε Νευροανάδραση, τοποθετούμε ένα ηλεκτρόδιο στο τριχωτό μέρος της κεφαλής του παιδιού και ένα ηλεκτρόδιο σε κάθε αυτί τα οποία συνδέουμε σε έναν ηλεκτροεγκεφαλογράφο. Τα ηλεκτρικά σήματα του εγκεφάλου στέλλονται ενισχυμένα σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ο οποίος με τη σειρά του απομονώνει τις συχνότητες που θέλουμε να εκπαιδεύσουμε. Τα ηλεκτρόδια ανιχνεύουν τα εγκεφαλικά κύματα, η συμπεριφορά των οποίων απεικονίζεται γραφικά σε μια οθόνη υπό την μορφή ενός παιχνιδιού. Στόχος του εκπαιδευομένου είναι η αύξηση, σε συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου, των επιθυμητών κυμάτων και η μείωση των ανεπιθύμητων ούτως ώστε να εξομαλυνθεί η εγκεφαλική λειτουργία.

Πόσο καιρό διαρκεί, συνήθως, η εκπαίδευση;
Η Νευροανάδραση είναι μία δυναμική μαθησιακή διαδικασία, γι'αυτό τα αποτελέσματα εμφανίζονται σταδιακά. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα πρώτα σημάδια βελτίωσης σε ένα παιδί εμφανίζονται σε 10 συνεδρίες. Η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης κυμαίνεται από 20 - 40 ή παραπάνω συνεδρίες, αναλόγως με τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων. Στην περίπτωση ΔΕΠ χρειάζονται τουλάχιστον 20 συνεδρίες, ενώ στη ΔΕΠΥ χρειάζονται περίπου 40 συνεδρίες, ή ακόμη περισσότερο για τις σοβαρές περιπτώσεις.
 http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.digitaladman.com%2Fwp-content%2Fuploads%2FHyperactive.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.digitaladman.com%2F%3Fp%3D1170&h=400&w=400&tbnid=VnCtwLyl_wm5HM%3A&zoom=1&docid=8UMj2-IusWuA3M&ei=WMt0U-rZNa6y7AaP3IGABg&tbm=isch&ved=0CFQQMygAMAA&iact=rc&uact=3&dur=641&page=1&start=0&ndsp=19
Συχνότητα συνεδριών
Στα προκαταρκτικά στάδια εκπαίδευσης, οι συνεδρίες πρέπει να είναι συχνές και
σταθερές, δηλαδή το παιδί πρέπει να παρακολουθεί δύο, τρείς ή περισσότερες συνεδρίες ανά εβδομάδα. Όσο τα συμπτώματα αρχίζουν να εξασθενούν και η κατάσταση αρχίζει να σταθεροποιείται, σταδιακά ο ρυθμός των συνεδριών αρχίζει να μειώνεται.

Τι αποτελέσματα μπορεί να προσδοκάτε εσείς οι γονείς;
Στην περίπτωση της ΔΕΠ/Υ, παρατηρείται μείωση ή εξαφάνιση της παρορμητικότητας,
της διάσπασης προσοχής και της υπερκινητικότητας στο παιδί. Η μείωση των παραπάνω συμπτωμάτων μπορεί να οδηγήσει σε αξιοσημείωτη βελτίωση της σχολικής απόδοσης. Η βελτίωση της συμπεριφοράς στο παιδί είναι ορατή και σε άλλους τομείς: παιδιά που παρουσίαζαν πολλά βίαια ξεσπάσματα, είχαν επιθετικές τάσεις κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο αυτές τις συμπεριφορές. Το ποσοστό επιτυχίας της Νευροανάδρασης κυμαίνεται στο επίπεδο του 95%, με ένα μικρό μόλις ποσοστό παιδιών να μην μπορούν να ωφεληθούν από αυτή, το οποίο όμως είναι από την αρχή εντοπίσιμο, μέσω του ποσοτικού ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος.

Τα αποτελέσματα πλέον της Νευροανάδρασης σε περιπτώσεις ΔΕΠΥ έχουν γίνει ευρέως αποδεκτά και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, ώστε η Αμερικάνικη Παιδιατρική Εταιρεία στην ετήσια έκθεσή της, να την κατατάσσει στην πρώτη θέση μαζί με την φαρμακευτική αγωγή. Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε ότι η Νευροανάδραση έχει μόνιμα αποτελέσματα μετά το πέρας των συνεδριών και άρα καθιστά την χρήση φαρμακευτικής αγωγής μη αναγκαία.
Η Νευροανάδραση δεν είναι μια παρεμβατική μέθοδος, δηλαδή δεν εκπέμπει ηλεκτρισμό ή
κάποια άλλη ενέργεια στον εγκέφαλο του παιδιού. Απαιτεί όμως προσπάθεια και κόπο από το παιδί. Είναι μία ενεργητική, για τον εκπαιδευόμενο - παιδί, διαδικασία και άρα η επιτυχία της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το βαθμό συμμετοχής του.

Πηγή

14/5/14

Το παιδί μου είναι νευρικό και αντιδραστικό. Τι να κάνω; (My child is nervous and reactive. What to do? )

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg.medscape.com%2Fnews%2F2013%2Fts_130506_anxiety_child_nervous_200x151.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.medscape.com%2Fviewarticle%2F819541&h=151&w=200&tbnid=XwP8WMJuVvg2zM%3A&zoom=1&docid=6gyPhAUub6kODM&ei=gJNzU9GMHdP74QS-qICIBQ&tbm=isch&ved=0CF4QMygKMAo&iact=rc&uact=3&dur=452&page=1&start=0&ndsp=19
Παιδική ηλικία. Μια περίοδος τόσο ευαίσθητη. Ο χαρακτήρας του παιδιού διαμορφώνεται και η συμπεριφορά του πολλές φορές είναι περίεργη και απροσάρμοστη. Τι γίνεται όμως όταν το παιδί σας είναι μονίμως αντιδραστικό και νευρικό; Τι μπορείτε να κάνετε όταν συνεχώς μουρμουράει και δε δέχεται τη γνώμη σας;
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fshowbizgeek.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2FScreen-Shot-2013-09-14-at-22.17.59.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fshowbizgeek.com%2Fthe-sunday-open-letter-8%2F&h=364&w=634&tbnid=FG-ovdZXErp5PM%3A&zoom=1&docid=E2ClHIoJ28LmtM&ei=gJNzU9GMHdP74QS-qICIBQ&tbm=isch&ved=0CGQQMygQMBA&iact=rc&uact=3&dur=1340&page=1&start=0&ndsp=19
Οι λύσεις είναι οι εξής:

-Όταν το παιδί σας έχει νεύρα και αντιδράει αρνητικά σε οτιδήποτε του αναθέσετε ή πείτε, το σωστό είναι αρχικά να το αφήσετε να ηρεμήσει και έπειτα να συζητήσετε όμορφα μαζί του. Πιάστε το «με το καλό» και ρωτήστε το με ενδιαφέρον για ποιο λόγο ξεσπάει. Μιλήστε μαζί του και δείξτε του ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτό. Το να το μαλώνετε ή να αντιδράτε και εσείς αρνητικά δε βγάζει πουθενά. Το μόνο που θα πετύχετε είναι να τσακωθείτε και να ψυχραθείτε μαζί του. Πάρτε το μια αγκαλιά και βοηθήστε το να ανοιχτεί και να σας μιλήσει. Κάντε το να σας εμπιστευτεί και να σας αναζητά κάθε φορά που είναι ενοχλημένο με κάτι. Μη σηκώνετε φωνή και αν βλέπετε ότι συνεχίζει να έχει αρνητική συμπεριφορά, αφήστε το μόνο του και πείτε του να έρθει να σας μιλήσει όποτε αυτό νιώθει έτοιμο και ήρεμο.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.therecklessoptimist.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F06%2Fkindergarten-woes-1557876.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.therecklessoptimist.com%2F%3Fcat%3D50&h=565&w=849&tbnid=UzmLEzIDBRDuOM%3A&zoom=1&docid=tVk7tS12nH4-5M&ei=gJNzU9GMHdP74QS-qICIBQ&tbm=isch&ved=0CHQQMygXMBc&iact=rc&uact=3&dur=761&page=2&start=19&ndsp=25
-Όταν το παιδί σας νιώθει αδίκως αδικημένο και έχει βγει εκτός εαυτού άσκοπα, τότε εσείς θα πρέπει να δεχτείτε τη διαμαρτυρία του και να ακούσετε αυτά που έχει να σας πει. Αφήστε το να ολοκληρώσει και έπειτα κάντε το να μπει στη θέση σας και να δει τα πράγματα από μια άλλη σκοπιά. Θέστε τα όριά σας και δείξτε του ότι δε μπορούμε στη ζωή πάντα να έχουμε αυτό που θέλουμε.

Να έχετε πάντα στο νου σας ότι παρόλο που είναι μικρά παιδιά έχουν και αυτά τα δικά τους προβλήματα που τους ταλαιπωρούν. Ακούστε τα, δώστε τους την απαραίτητη προσοχή και με θετική διάθεση και αγάπη «αγκαλιάστε τα». Τα παιδιά είναι αντιδραστικά όταν δε λαμβάνουν την απαραίτητη σημασία. Ασχοληθείτε με τα παιδιά σας και μάθετε τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς. Μην ξεχνάτε ότι ο χαρακτήρας του τώρα χτίζεται. Θα τον αφήσετε να χτιστεί λάθος;

Πηγή

13/5/14

60 δευτερόλεπτα ! !


Πόσα πράγματα μπορούμε να μάθουμε από ένα βίντεο;
Πώς θα ήταν η ζωή μας για 1 λεπτό;
Ένα βίντεο που πραγματικά θα μας διδάξει πολλά !
Μετά από την παρακολούθησή του ίσως να σκεφτούμε περισσότερο για το νόημα της ζωής!
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.goalvanise.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F10%2FOne_Minute_Fly.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.goalvanise.com%2Fblog%2Fthe-one-minute-fly%2F&h=219&w=389&tbnid=aTCz1M7WezduBM%3A&zoom=1&docid=rd3OdIXxm3p8IM&ei=3RlyU5uOI6_64QT2woDQDA&tbm=isch&ved=0CFQQMygAMAA&iact=rc&uact=3&dur=2122&page=1&start=0&ndsp=15http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fp1.s.hjfile.cn%2Fthread%2F201209%2F20120919110641894_432_o.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fbulo.hujiang.com%2Fmenu%2F11717%2Fitem%2F657445%2F&h=270&w=415&tbnid=B2uUBKwF1Ibq7M%3A&zoom=1&docid=arm60JEurFzsGM&ei=3RlyU5uOI6_64QT2woDQDA&tbm=isch&ved=0CGQQMygQMBA&iact=rc&uact=3&dur=1679&page=2&start=15&ndsp=20http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg542.ph.126.net%2FdO9WZbGWNoBhBJrymiXquw%253D%253D%2F1329969264959066500.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fsmallesmalle.blog.163.com%2Fblog%2Fstatic%2F137656954201129112842882%2F&h=221&w=413&tbnid=9b2xdeC-LWiIHM%3A&zoom=1&docid=o9-laJ0gvrckIM&ei=3RlyU5uOI6_64QT2woDQDA&tbm=isch&ved=0CGAQMygMMAw&iact=rc&uact=3&dur=946&page=1&start=0&ndsp=15
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fthumbs.koreus.com%2F201003%2Fone-minute-fly.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.koreus.com%2Fmodules%2Fnews%2Farticle8094.html&h=130&w=150&tbnid=MB7YijyPfb-opM%3A&zoom=1&docid=KcHzImefbcjRtM&ei=_xpyU7GJAcnR7AaQ5IHoBg&tbm=isch&ved=0CFoQMygGMAY&iact=rc&uact=3&dur=539&page=1&start=0&ndsp=15


Πραγματικά αξίζει!




12/5/14

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΛΑΛΙΑ ( SELECTIVE MUTISM )

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F0.static.wix.com%2Fmedia%2F3f6217909175a5af4fcf1caf3c8f94a5.wix_mp_512&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.selectivemutismnetwork.org%2F%23!__specialist-wanted&h=512&w=767&tbnid=igVYxVxSwadONM%3A&zoom=1&docid=fkPZAB-rL0yWpM&ei=qcpwU-jlOvDU4QTl1YDoDQ&tbm=isch&ved=0CIEBEDMoJDAk&iact=rc&uact=3&dur=545&page=2&start=16&ndsp=23
Είναι μια πολύπλοκη παιδική αγχώδης διαταραχή που χαρακτηρίζεται από την ανικανότητα του παιδιού να μιλήσει και να επικοινωνήσει αποτελεσματικά σε επιλεγμένες κοινωνικές καταστάσεις.
Η Επιλεκτική Αλαλία χαρακτηρίζεται ως Ψυχιατρική Διαταραχή πολύ συχνά εμφανιζόμενη σε παιδιά. Αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν την καθομιλούμενη γλώσσα και έχουν την ικανότητα να μιλήσουν σε περιβάλλοντα που τους εμπνέουν χαλαρότητα, ασφάλεια, άνεση. Σε κάποιες τυπικές περιπτώσεις μιλούν στους γονείς και σε πρόσωπα που εκείνα έχουν επιλέξει. Συνήθως, δεν μιλούν στο σχολείο και σε άλλες κοινωνικές περιστάσεις και παρουσιάζουν κοινωνική φοβία ή κοινωνικό άγχος.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fsfari.org%2Fimages%2Fnews%2F450903%2Fimage_medium&imgrefurl=http%3A%2F%2Fsfari.org%2Fnews-and-opinion%2Fin-brief%2F2011%2Fcognition-and-behavior-anxiety-in-speech-linked-to-autism&h=238&w=300&tbnid=kbo_XUL1rLlBqM%3A&zoom=1&docid=u4vQcm4ItQ6x_M&ei=qcpwU-jlOvDU4QTl1YDoDQ&tbm=isch&ved=0CHgQMygbMBs&iact=rc&uact=3&dur=517&page=2&start=16&ndsp=23
Συμπεριφορά των Παιδιών με Επιλεκτική Αλαλία
Αυτά τα παιδιά, ίσως απαντούν ή ψιθυρίζουν ή γνωστοποιούν αυτά που θέλουν κουνώντας το κεφάλι ή δείχνουν αισθήματα χωρίς έκφραση στην προσπάθεια κάποιου να μαντέψει σωστά τι θέλουν.
Η πλειοψηφία των παιδιών εκφράζει επιθυμία να μιλήσει σε διάφορες περιστάσεις, αλλά το άγχος, ο φόβος την καθιστά ανίκανη να μιλήσει και δημιουργεί το αίσθημα της αμηχανίας. Έτσι, ενώ το θέλουν δεν λαμβάνουν μέρος σε δραστηριότητες όπου ο προφορικός λόγος είναι απαραίτητος. Η συμπεριφορά αυτή είναι εξαιρετικά δύσκολο ν’ αλλάξει εκτός εάν το παιδί βρει έναν τρόπο ν’ αποδεσμευτεί από το άγχος της ομιλίας. Συνεπώς, η κοινωνική εμπλοκή τους περιορίζεται σε περιβάλλοντα στα οποία αισθάνονται να υπάρχουν επικοινωνιακές απαιτήσεις από τους ίδιους.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.speechbuddy.com%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F02%2Fspeech26.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.speechbuddy.com%2Fblog%2Fspeech-therapy-techniques%2Fhow-to-cope-with-selective-mutism%2F&h=240&w=380&tbnid=ByGwxL6CdBN8dM%3A&zoom=1&docid=AHciGz5-pHu5aM&ei=qcpwU-jlOvDU4QTl1YDoDQ&tbm=isch&ved=0CFcQMygDMAM&iact=rc&uact=3&dur=559&page=1&start=0&ndsp=16
Το πρώτο σύμπτωμα από Επιλεκτική Αλαλία
Το πρώτο σύμπτωμα Επιλεκτικής Αλαλίας εμφανίζεται σε ηλικίες από 1-3 ετών. Αυτό, εκφράζεται με απροθυμία του λόγου σε κάποιες περιστάσεις, και με φόβο στους ανθρώπους. Αυτό γίνεται αντιληπτό από τους άλλους όταν το παιδί αρνείται ν’ απαντήσει σε ερωτήσεις καθώς επίσης και στο σχολείο.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ftheresourceexchange4ourkids.files.wordpress.com%2F2011%2F12%2Fselective-mutism-1.jpeg&imgrefurl=http%3A%2F%2Ftheresourceexchange4ourkids.wordpress.com%2Fdiagnosis%2Fselective-mutism%2F&h=124&w=371&tbnid=Dc3Gh6i34MWCOM%3A&zoom=1&docid=LQcq0XolopTeZM&ei=qcpwU-jlOvDU4QTl1YDoDQ&tbm=isch&ved=0CFoQMygGMAY&iact=rc&uact=3&dur=555&page=1&start=0&ndsp=16
Τι προκαλεί την Επιλεκτική Αλαλία (αιτία)
Η αιτία της Επιλεκτικής Αλαλίας δεν έχει ακόμα αποδειχτεί. Έγιναν, όμως κάποιες έρευνες για την πιθανότητα τα αίτια να είναι γενετικά. (Υπάρχει γενετική προδιάθεση για την εμφάνιση άγχους). Η πλειοψηφία οικογενειών που είχε άτομα με SM είπε πως αυτά χαρακτηρίζονταν από:
-Υπερβολική δειλία (ντροπή),
-Κοινωνική φοβία,
-Αγχώδεις ξεσπάσματα (διαταραχές που ήταν αποτέλεσμα άγχους),
-Αποφυγή της βλεμματικής επαφής,
-Άγχος αποχωρισμού,
-Κρίσεις θυμού,
-Κακοδιαθεσία,
-Προβλήματα ύπνου,
-Έλλειψη ευελιξίας,
-Ντροπαλότητα.
Πότε η Επιλεκτική Αλαλία μπορεί να θεραπευτεί
Υπάρχουν δυο βασικοί παράγοντες όπου η θεραπεία είναι απαραίτητη, η ηλικία και η σοβαρότητα της κατάστασης. Εάν η αλαλία παραμένει για περισσότερους από δυο μήνες, η άλλη επικρατέστερη γλώσσα δεν είναι ενοχλητική και εάν δεν υπάρχουν καθόλου λεκτικές απαντήσεις σε όλα, η θεραπεία μπορεί να ξεκινήσει αμέσως. Για τα παιδιά που παρουσιάζουν έντονα συμπτώματα (π.χ. απαντούν σε μικρούς θορύβους και στις αλληλεπιδράσεις τους και στην επαφή τους με τους άλλους δεν φοβούνται). Τότε η θεραπεία δεν είναι απαραίτητη ,αν τα συμπτώματα δεν συνεχιστούν για πολλούς μήνες. Πολλές φορές είναι δύσκολο να ξέρουμε πότε θα παρέμβουμε αν τα συμπτώματα της διαταραχής δεν είναι έντονα. Γι’ αυτό χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο αν πρέπει να γίνει παρέμβαση ή όχι, επειδή το πρόβλημα αν δεν έχει γίνει αντιληπτό θα εντείνεται συνεχώς.
Τέλος η θεραπεία πρέπει να εστιάσει στο να βοηθήσει το παιδί ν’ αναπτύξει αντισταθμιστικές δεξιότητες για να πολεμήσει τα συναισθήματα άγχους.
Η επιλεκτική αλαλία δεν παρουσιάζεται μόνο σε παιδιά αλλά και στους ενήλικες. Μπορεί να εμφανιστεί όπως λένε τελευταίες έρευνες σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή.

Πηγή

9/5/14

Ένα αγόρι με σύνδρομο Άσπεργκερ παίρνει συνέντευξη από τη μαμά του

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fmikroimegaloi.gr%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fsyndromo-asperger.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fmikroimegaloi.gr%2Fblog%2Fo-joshua-syndromo-asperger&h=461&w=626&tbnid=gfLro2ZWchR_EM%3A&zoom=1&docid=wflrYXyxz5wYtM&ei=yL5sU8TeC4bzygPShID4BQ&tbm=isch&ved=0CFQQMygAMAA&iact=rc&uact=3&dur=589&page=1&start=0&ndsp=19
Με βάση την γιορτή της μητέρας, αποφασίσαμε να δημοσιεύσουμε αυτό το βίντεο...
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F-icjfG8-7RkM%2FUjo1eWZuUGI%2FAAAAAAAAN6o%2FByFTa1pS6SA%2Fs1600%2FJoshua.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fmysoulandsomefun.blogspot.com%2F2013_09_01_archive.html&h=394&w=512&tbnid=UIQhoTNmJfhmuM%3A&zoom=1&docid=3LAxkZhiHcRphM&ei=yL5sU8TeC4bzygPShID4BQ&tbm=isch&ved=0CGAQMygMMAw&iact=rc&uact=3&dur=580&page=1&start=0&ndsp=19

Ο Joshua Littman, που είναι ένα 12χρονο αγόρι με σύνδρομο Άσπεργκερ, παίρνει συνέντευξη από τη μαμά του τη Sarah. Οι μοναδικές ερωτήσεις του Joshua και οι αυθόρμητες και γεμάτες αγάπη απαντήσεις της Sarah αποκαλύπτουν μία μοναδική σχέση που υπενθυμίζει και σε εμάς τα καλύτερα - και τα πιο δύσκολα - σημεία του να είσαι γονιός.

Η αγαπημένη μας ερώτηση στη συνέντευξη είναι όταν ο Joshua ρωτάει τη μαμά του: "Τελικά όταν γεννήθηκα δεν βγήκα το παιδί που θα ήθελες, έτσι δεν είναι; Ανταποκρίθηκα στις προσδοκίες σου;" και η μαμά του τού απαντά "Έχεις υπερβεί τις προσδοκίες μου γλυκέ μου. Και βέβαια έχεις αυτές τις φαντασιώσεις του πώς θα είναι το παιδί σου αλλά με έχεις κάνει να αναπτυχθώ τόσο ως γονιός... http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.networkinterventions.com%2Fimages%2Fyour-child%2Faspergers.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.networkinterventions.com%2Fyour-child%2Faspergers&h=235&w=460&tbnid=mgfzFBts56GU3M%3A&zoom=1&docid=TRTPPh-aDcCRcM&ei=679sU7m2H7HsygOQnIGoBg&tbm=isch&ved=0CF4QMygKMAo&iact=rc&uact=3&dur=1323&page=1&start=0&ndsp=18 Επειδή σκέφτεσαι διαφορετικά από ότι σου λένε τα βιβλία για γονείς έπρεπε να μάθω να σκέφτομαι έξω από τα συνηθισμένα μαζί σου. Και αυτό με έκανε πολύ πιο δημιουργική ως γονέα και ως άτομο. 
Ήσουν τόσο ξεχωριστός για μένα. Είμαι τόσο τυχερή που σε έχω γιο μου."  

Πηγή

8/5/14

Μπορείτε να φανταστείτε ένα τέτοιο τρόπο διδασκαλίας;


http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fascend-learning.flockler.com%2Futil%2Fthumb%253Fwidth%253D500%2526height%253D300%2526crop%253Dtrue%2526url%253Dhttp%25253A%25252F%25252Fblogs.kqed.org%25252Fmindshift%25252Ffiles%25252F2012%25252F07%25252FKids-computers-620x412.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fascend-learning.flockler.com%2Fmagazine%2Fweekly-headlines%2F20&h=300&w=500&tbnid=ugJbwppS_DqGqM%3A&zoom=1&docid=MJMXknF4_y6oVM&ei=q3NrU5WWA7Oy7AbClYHQCg&tbm=isch&ved=0CFUQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=945&page=1&start=0&ndsp=18
Ανακαλύψαμε μια διαφορετική προσέγγιση διδασκαλίας και σκεφτήκαμε "Άραγε θα το δούμε ποτέ αυτό στην Ελλάδα; "
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi1.ytimg.com%2Fvi%2FgcHtOScFHnw%2Fhqdefault.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DgcHtOScFHnw&h=360&w=480&tbnid=FC7tbXJrHoCUqM%3A&zoom=1&docid=_vybhk75NlQc1M&itg=1&ei=q3NrU5WWA7Oy7AbClYHQCg&tbm=isch&ved=0CFgQMygEMAQ&iact=rc&uact=3&dur=652&page=1&start=0&ndsp=18
Παρακολουθήστε το, πραγματικά αξίζει!