Η καθοδηγούµενη συµµετοχική ορθογραφική µέθοδος ως τρόπος στήριξης των µαθητών µε µαθησιακές δυσκολίες µέσα στην κοινή τάξη
Στην παρούσα µελέτη παρουσιάζεται ένας διδακτικός τρόπος
στήριξης µαθητών µε µαθησιακές δυσκολίες στην ορθή γραφή, η
καθοδηγούµενη συµµετοχική ορθογραφική µέθοδος (Κ.Σ.Ο.Μ.). Η µέθοδος
µπορεί να εφαρµοστεί µέσα στην κοινή (γενική) τάξη µε µερική προσαρµογή
του αναλυτικού προγράµµατος. Είναι µια µέθοδος που δίνει µεγαλύτερη
έµφαση στη συµµετοχή των µαθητών κατά την ορθογραφική διαδικασία και
στην καλλιέργεια των µεταγνωστικών δεξιοτήτων των µαθητών κατά την
εκτέλεση του ορθογραφικού έργου σε σύγκριση µε τις παραδοσιακές
διδακτικές µεθόδους.