Μοναδικό! Τα βιβλία που ζωντανεύουν
μπροστά σου!
Μια μοναδική εμπειρία με βιβλία που οι ήρωες ζωντανεύουν μπροστά σου.
Πρωτοποριακό! Ο Συνδυασμός του παραδοσιακού βιβλίου με την τεχνολογία,
δίνουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας για τα παιδιά.
Τα ψηφιακά περιβάλλοντα με παιγνιώδη χαρακτηριστικά μπορούν να προσφέρουν
σημαντικά οφέλη στην εκπαιδευτική διαδικασία όσον αφορά την ενθάρρυνση των
μαθητών για συνεργατική μάθηση (Πέλλας & Περουτσέας, 2013).
Η εικονική πραγματικότητα κερδίζει λοιπόν συνεχώς έδαφος στο χώρο της
εκπαίδευσης και θα συνεχίσει να το κάνει με μεγαλύτερους ρυθμούς στο μέλλον,
οπότε και η ίδια η τεχνολογία θα έχει εξελιχθεί. Ποιες είναι όμως οι θεωρίες
στις οποίες βασίζεται η χρήση της εικονικής πραγματικότητας από παιδαγωγική
άποψη; Σύμφωνα με τους Winn (1993), Μικρόπουλο, Δίπλα, Πιντέλα, Χαλκίδη &
Γιακοβή (1994) και Μικρόπουλο (1995), όπως αναφέρει η Ιατρού (2003) και οι
Πατσαλού et al. (2008), οι θεωρίες αυτές είναι η εποικοδομητική μάθηση και η
αισθητηριακή εργονομία˙ αυτές δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη βιωματική απόκτηση
γνώσεων και στην ενίσχυση των εμπειριών του μαθητή.
Και μην ξεχνάτε ότι η εφαρμογή που σας επιτρέπει να δείτε όλα αυτά τα απίθανα πράγματα είναι δωρεάν με την αγορά του βιβλίου.
Μαθαίνω την προπαίδεια με τη Ρενάτα
πηγη |
Ένα μοναδικό βιβλίο και ταυτόχρονα ένας μοναδικός τρόπος εκμάθησης της προπαίδειας μέσα από ένα εκπληκτικό παιχνίδι γρίφων και μία συναρπαστική ιστορία γεμάτη περιπέτεια.
Μάθε την προπαίδεια για να ελευθερώσεις τα δρακοφιλαράκια από τον κακό Τεμπελάδωνα!
Συνοδεύεται από δωρεάν εφαρμογή για συσκευές Android και iOS.
Ελληνική Καινοτομία
Υπάρχουν και άλλα 7 βιβλία από την εταιρεία LiveBooks που αξίζει να αποκτήσετε:
ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Βιβλιογραφικές
Αναφορές
Πέλλας, Ν., & Περουτσέας, Ε. (2013). Διαδραστικές εφαρμογές σε
πολυχρηστικούς εικονικούς κόσμους «ανοικτού» κώδικα & Scratch4OS: Εννοιολογικές
αποσαφηνίσεις και προτάσεις αξιοποίησης καινοτόμων περιβαλλόντων για την
οικοδόμηση βασικών προγραμματιστικών εννοιών. Ανακοίνωση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των για τις ΤΠΕ, Σύρος.
Πατσαλού, Θ., Χαρίτος, Δ., Μαρτάκος, Δ., (2008). Χρήση εικονικού
περιβάλλοντος για υποστήριξη της διδασκαλίας της Χημείας. Ερευνητική ομάδα
πολυμέσου και ψηφιακών, Τμήμα Πληροφορικής-Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ημερομηνία ανάκτησης 12 Ιανουαρίου 2015, από: http://www2.media.uoa.gr/~charitos/papers/conf/PCM2000.pdf
http://www.pi-schools.gr/download/publications/epitheorisi/teyxos8/4.pdf
ΠΗΓΗ πληροφοριών,εικόνων & βίντεο