Η αντίληψη του χρόνου είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά στην προσχολική ηλικία.
Η καλλιέργεια αυτής της δεξιότητας μπορεί να γίνει μέσα από δραστηριότητες που αφορούν έννοιες με βάση το χρόνο.
Ο εκπαιδευτικός ή ο γονιός μέσα από το παιχνίδι μπορεί να δημιουργήσει μια πολύ καλή εκπαιδευτική εμπειρία για το παιδί.
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες εμφανίζουν δυσκολίες σε αυτή τη δεξιότητα.
Στόχος μας λοιπόν είναι η άσκηση πάνω στον χρονικό προσανατολισμό, ο πιο εύκολος και διασκεδαστικός τρόπος για να το καταφέρουμε είναι το παιχνίδι.
Γι΄αυτό το σκοπό θα χρησιμοποιήσουμε τις ιστορίες αλληλουχίας , παιχνίδια με τις εποχές, μήνες, ώρα.
Ιστορίες χρονικής σειράς.
Ανακατεύουμε τις κάρτες και ζητάμε από το παιδί να τις βάλει στην σωστή σειρά ή σε πιο απλό στάδιο βάζουμε την πρώτη και ζητάμε από το παιδί να μας πει "τι ακολουθεί μετά".
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
Η καλλιέργεια αυτής της δεξιότητας μπορεί να γίνει μέσα από δραστηριότητες που αφορούν έννοιες με βάση το χρόνο.
Ο εκπαιδευτικός ή ο γονιός μέσα από το παιχνίδι μπορεί να δημιουργήσει μια πολύ καλή εκπαιδευτική εμπειρία για το παιδί.
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες εμφανίζουν δυσκολίες σε αυτή τη δεξιότητα.
Στόχος μας λοιπόν είναι η άσκηση πάνω στον χρονικό προσανατολισμό, ο πιο εύκολος και διασκεδαστικός τρόπος για να το καταφέρουμε είναι το παιχνίδι.
Γι΄αυτό το σκοπό θα χρησιμοποιήσουμε τις ιστορίες αλληλουχίας , παιχνίδια με τις εποχές, μήνες, ώρα.
Ιστορίες χρονικής σειράς.
Ανακατεύουμε τις κάρτες και ζητάμε από το παιδί να τις βάλει στην σωστή σειρά ή σε πιο απλό στάδιο βάζουμε την πρώτη και ζητάμε από το παιδί να μας πει "τι ακολουθεί μετά".
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή
πηγή