H Kinems αναπτύσσει εκπαιδευτικά διαδραστικά παιχνίδια για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας) ή Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Η πρωτοποριακή τεχνολογία της κάμερας Kinect της Microsoft εξασφαλίζει φυσική αλληλεπίδραση μεταξύ χρήστη και οθόνης. Ουσιαστικά καταργείται η ανάγκη διαμεσολάβησης μιας δεύτερης συσκευής (χειριστήριο, ποντίκι, πληκτρολόγιο), ή της άμεσης επαφής με τη συσκευή (touch). Ο ίδιος ο χρήστης γίνεται το τηλεχειριστήριο, αφού η κάμερα Kinect ανιχνεύει τη φυσική κίνηση του.
Το παιδί ελέγχει το παιχνίδι από απόσταση, χωρίς να έρχεται σε επαφή με την οθόνη, γεγονός που κάνει την εκπαιδευτική διαδικασία διασκεδαστικότερη και τη μετατρέπει σε μοναδική εμπειρία. Κάθε δραστηριότητα προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού.
Η καινοτόμος αυτή ιδέα πολύ σύντομα προσέλκυσε το ενδιαφέρον τόσο του ακαδημαϊκού, όσο και του επιχειρηματικού κόσμου, και άμεσα η τεχνολογία του Kinect βρήκε εφαρμογή σε πολλά νέα πεδία, όπως στην ιατρική για αποθεραπεία και και στην ειδική αγωγή.
Για πρώτη φορά φέτος η Kinems χορηγεί πιστοποιημένη επάρκεια μέσα από 3 κύκλους σεμιναρίων (GUIDE- PROFESSIONAL- PLUS). Το πρώτο σεμινάριο του κύκλου GUIDE θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015 στην Αθήνα.
Πηγή