11/6/19

Ένας δάσκαλος άλλαξε τον τρόπο σκέψης των μαθητών του με ένα απλό τέχνασμα.



Αποτέλεσμα εικόνας για οδοντοκρεμα να τρεχει
πηγη

Τις περισσότερες φορές δεν αναλογιζόμαστε εκ των προτέρων τι θέλουμε να πούμε. 
Αυτή η ικανότητα απαιτεί έναν πολύ καλό αυτό-ελέγχου: πρέπει πάντα να επικεντρωνόμαστε και να μην μας απόσπασα την προσοχή από τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνούμε, και από το θέμα της συνομιλίας. 
Όπως μια σκληρή βλασφημία! 
Μέσα από αυτή την ιστορία, έμαθα πολλά. 
Είμαι βέβαιος ότι θα είναι χρήσιμο να διαβάσετε και εσείς αυτή την ιστορία σε όποια ηλικία και να είστε τώρα. 
“Αυτό συνέβη σε μένα πριν από 20 χρόνια, αλλά το θυμάμαι ακόμα με κάθε λεπτομέρεια … 
Όταν ήμουν στην 5η τάξη, ο δάσκαλος έφερε στην τάξη μερικά σωληνάρια οδοντόκρεμας και δοχεία με αφρό ξυρίσματος. 
Πήρε το καπάκι με τους σωλήνες και τα κουτιά, λέγοντας ότι μπορούμε να αφαιρέσουμε το περιεχόμενο απευθείας στο θρανίο! 
Αμέσως οι συμμαθητές μου και εγώ αντιδράσαμε στην επιχείρηση με καχυποψία, αλλά στη συνέχεια αρχίσαμε να το ευχαριστιόμαστε με … τρέλα!
 Όταν το δοχείο ήταν άδειο ο δάσκαλος μας είπε να κάτσουμε κάτω. 
Τότε συνέβη κάτι το οποίο εμείς τα παιδιά δεν περιμέναμε ! 
Ο δάσκαλος είπε, «Τώρα μπορείτε να αρχίσετε να σπρώχνετε το περιεχόμενα πίσω στην συσκευασία.» 
Γελάσαμε, είναι απολύτως αδύνατο! 
«Σκεφτείτε τότε πριν μιλήσετε» 
«Όπως τα λόγια δεν μπορούν να επιστρέψουν πίσω έτσι και η οδοντόκρεμα δεν μπορεί να επιστρέψει πίσω στο σωληνάριο της … » αυτό μας είχε πει ο δάσκαλος. 

Είναι κάτι που μέχρι σήμερα δεν μπορώ να ξεχάσω και με έχει βοηθήσει στην ζωή μου.


Πηγη


ις περισσότερες φορές δεν αναλογιζόμαστε εκ των προτέρων τι θέλουμε να πούμε. Αυτή η ικανότητα απαιτεί έναν πολύ καλό αυτό-ελέγχου: πρέπει πάντα να επικεντρωνόμαστε και να μην μας απόσπασα την προσοχή από τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνούμε, και από το θέμα της συνομιλίας. Όπως μια σκληρή βλασφημία! Μέσα από αυτή την ιστορία, έμαθα πολλά. Είμαι βέβαιος ότι θα είναι χρήσιμο να διαβάσετε και εσείς αυτή την ιστορία σε όποια ηλικία και να είστε τώρα. 1 Share “Αυτό συνέβη σε μένα πριν από 20 χρόνια, αλλά το θυμάμαι ακόμα με κάθε λεπτομέρεια … Όταν ήμουν στην 5η τάξη, ο δάσκαλος έφερε στην τάξη μερικά σωληνάρια οδοντόκρεμας και δοχεία με αφρό ξυρίσματος. Πήρε το καπάκι με τους σωλήνες και τα κουτιά, λέγοντας ότι μπορούμε να αφαιρέσουμε το περιεχόμενο απευθείας στο θρανίο! Αμέσως οι συμμαθητές μου και εγώ αντιδράσαμε στην επιχείρηση με καχυποψία, αλλά στη συνέχεια αρχίσαμε να το ευχαριστιόμαστε με … τρέλα! Όταν το δοχείο ήταν άδειο ο δάσκαλος μας είπε να κάτσουμε κάτω. Τότε συνέβη κάτι το οποίο εμείς τα παιδιά δεν περιμέναμε ! Ο δάσκαλος είπε, «Τώρα μπορείτε να αρχίσετε να σπρώχνετε το περιεχόμενα πίσω στην συσκευασία.» Γελάσαμε, είναι απολύτως αδύνατο! «Σκεφτείτε τότε πριν μιλήσετε» «Όπως τα λόγια δεν μπορούν να επιστρέψουν πίσω έτσι και η οδοντόκρεμα δεν μπορεί να επιστρέψει πίσω στο σωληνάριο της … » αυτό μας είχε πει ο δάσκαλος. Είναι κάτι που μέχρι σήμερα δεν μπορώ να ξεχάσω και με έχει βοηθήσει στην ζωή μου.

Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.destora.com/%ce%ad%ce%bd%ce%b1%cf%82-%ce%b4%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%be%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%80%ce%bf-%cf%83%ce%ba%ce%ad/