25/6/19

Αινίγματα για παιδιά (Απασχόληση για τον ελεύθερο χρόνο!)



Αποτέλεσμα εικόνας για αινιγματα για παιδια
πηγη

Τα αινίγματα για τα παιδιά ακονίζουν το μυαλό! 
Καταπληκτική απασχόληση όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους.

Σχετική εικόνα
πηγη


Σαν βόδι μουγκρίζει, σαν φίδι σφυρίζει, σαν άλογο τρέχει, μα ποδάρια δεν έχει. 
(αέρας)

Αν με κυνήγι πάντα ζω, τουφέκι δε βαστώ
ψαράς δεν είμαι, μα παντού τα δίχτυα μου τα στήνω. 
(αράχνη)

Έχω ένα βαρελάκι κι έχει δυο λογιών κρασάκι. 
(αυγό) 


Με τα χέρια τα σπέρνεις, με το στόμα τα θερίζεις. 
(γράμματα) 

Απ' έξω γυαλιστερή, από μέσα μαλλιαρή,  
κι από μέσα απ' το μαλλί είναι μια μπουκιά καλή. 
(κάστανο) 

Όλους ταΐζει και δεν τρώει. Τι είναι; 
(κουτάλι) 


Μια βαρκούλα φορτωμένη στη σπηλιά μπαίνει και βγαίνει. Τι είναι; 
(κουτάλι στο στόμα) 


Εκεί που είσαι ήμουν και 'δω που είμαι θα 'ρθεις. 
(γέρος και νέος) 


Σε κήπο δε φυτεύεται, σε περιβόλι όχι,  
ο βασιλιάς το γεύεται, κι όλος ο κόσμος το 'χει. 
(αλάτι) 


Έχω είκοσι αδερφάκια όλα με τα σκουφάκια. 
(δάχτυλα) 


Μια κοντούλα παχουλή πάντα κόκκινα φορεί, έχει πράσινα μαλλιά και σποράκια στην κοιλιά. 
(ντομάτα) 


Εκκλησία θολωτή ένας στύλος την κρατεί. 
(ομπρέλα) 


Από πάνω το τηγάνι κι από κάτω το μπαμπάκι κι από μπρος του το τσιμπίδι κι από πίσω το ψαλίδι. 
(χελιδόνι)  


Όλην μέραν μπουκωμένα και τη νύχτα αδειασμένα. 
(παπούτσια) 


Όταν το θάβουν ζωντανεύει. 
(σπόρος)


Θα είναι αύριο, και ήταν χθες. 
(σήμερα)


Μπαίνει μες από το τζάμι, χωρίς να το σπάει. 
(φως)


Πηγη