19/3/24

Όλοι οι γονείς πρέπει να το ξέρουν: Η συμβουλή μιας μαμάς που χάθηκε ο γιος της στη Disneyland και πως τον βρήκε ξανά

Fear Anxiety, cartoon child, child, hand, toddler png | PNGWing
πηγη

 

Η συμβουλή μιας μαμάς σε περίπτωση που χαθεί το παιδί σας σε πλήθος

“Ο μικρός μου γιος χάθηκε στη Disneyland. Ήταν το 2022 και ήταν ένα τρομακτικό γεγονός. Αλλά ήταν ένας γεγονός για το οποίο τον είχα προετοιμάσει, ευτυχώς που το είχα κάνει. Ήξερε τι να κάνει για αυτό τον βρήκαμε ασφαλή μέσα σε λίγα λεπτά”, λέει η Susie Allison, μαμά, δασκάλα και blogger του ‘busytoddler’.

“Και οι καλοί γονείς χάνουν τα παιδιά τους. Και τα καλά παιδιά χάνονται. Όταν κατεβήκαμε από ένα παιχνίδι με όλη την οικογένεια, με τα τρία παιδιά και τόσο πλήθος, ενώ έψαχνα να βρω το καρότσι, εμείς πήγαμε από τη μία πλευρά κι εκείνος από την άλλη. Ήταν 5 ετών. Συμβαίνουν αυτά. Αλλά όταν το συνειδητοποιήσαμε, δεν τον βλέπαμε πουθενά τριγύρω. Άφησα τα παιδιά με τον άντρα μου ώστε να μείνουν εκεί ακριβώς που χωριστήκαμε και πήγα να ειδοποιήσω κάποιον υπεύθυνο”, περιγράφει η μητέρα.

“Άρχισα να τρέχω και να φωνάζω σε όποιον υπάλληλο έβλεπα ότι το 5χρονο παιδί μου είχε χαθεί. Τους είπα τι φορούσε ενώ έτρεχα ‘Αγόρι, γκρι φούτερ, κόκκινα παπούτσια‘”, λέει, εξηγώντας ότι σε περίπτωση που χάσετε το παιδί σας “φωνάξτε δυνατά. Να περιγράψετε καλά το παιδί. Δεν είναι στιγμή για ντροπές. Είναι η στιγμή να κινητοποίησετε όποιον μπορεί να βοηθήσει. Όλοι γύρω μου ήξεραν πως να βρουν το παιδί μου γιατί φώναζα πολύ δυνατά και έδινα την περιγραφή του”.

“Κάποιος νεαρός με άκουσε και ήρθε και μου είπε ότι ήξερε που ήταν. Με άρπαξε από το χέρι και περάσαμε μέσα από το πλήθος μέχρι το σημείο που καθόταν μαζί με μια υπάλληλο. Αγκαλιαστήκαμε κι αγκαλιαστήκαμε κι αγκαλιαστήκαμε. Ευχαρίστησα την υπάλληλο, τη Debbie, που έκατσε μαζί του. ‘Τα πήγε πολύ καλά μου είπε. Με πλησίασε και μου είπε ότι τον λένε Matt και πως έχει χαθεί‘. Ακριβώς ό,τι του είχα πει να κάνει σε περίπτωσει που χαθεί”, είπε.

“Όταν ρώτησα τον γιο μου πως ένιωσε όταν χάθηκε μου είπε πως όταν είδε τη Debbie ήξερε αμέσως πως δεν είχε χαθεί”, λέει προσθέτοντας πως όλοι οι γονείς πρέπει να μιλήσουμε στα παιδιά για το πώς πρέπει να συμπεριφερθούν εάν χαθούν. “Μιλήστε τους. Ειδικά πριν πάτε κάπου με πολύ κόσμο. Πείτε το την ώρα που τρώτε, όποτε μπορείτε για να μην το ξεχάσουν. Βρήκαμε τον Matt γρήγορα επειδή ήξερε τι έπρεπε να κάνει. Είχαμε ξεκινήσει να το συζητάμε μαζί του από τότε που ήταν 2 ετών”.

Μια μαμά για τα 3 πράγματα που πρέπει να ξέρει το παιδί σας

3 πράγματα που πρέπει να πούμε στα παιδιά για την περίπτωση που χαθούν, σύμφωνα με την Susie Allison:

Πες στο παιδί σου πώς αν χαθεί και δεν μπορεί να σε βρει:

1.Να σταματήσει να κινείται. Να μείνει ακριβώς εκεί που είναι.

2.Να κοιτάξει τριγύρω και να εντοπίσει μια μαμά, μια οικογένεια με παιδιά. Αν δεν βρει τότε κάποιον με στολή που να εργάζεται στο σημείο. Τα παιδιά ακόμα κι αν είναι μικρά μπορούν εύκολα να εντοπίσουν μια μαμά με παιδιά. Έναν ενήλικα που θα το βοηθήσει.

3.Να μιλήσει δυνατά. Μόλις πλησιάσει τη μαμά ή τον υπάλληλο, να φωνάξει δυνατά ότι χάθηκε, ώστε να ακούσουν όλοι τι λέει. Όχι μόνο η μαμά αλλά και οι γύρω της. Έτσι θα είναι πιο ασφαλές.

Διαβάστε περισσότερα

 Πηγη