Ρίγη συγκίνησης έχει προκαλέσει μία διαφήμιση που κάνει το γύρο του διαδικτύου και εστιάζεται στα οφέλη της δωρεάς οργάνων.
Η διαφήμιση του Ινστιτούτου Μεταμοσχεύσεων της Αργεντινής με τίτλο «The Man & The Dog» έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων πάνω στο θέμα αυτό και κάνει τον γύρο του διαδικτύου, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια προβολές.Το σποτ σκηνοθετήθηκε από τον Ροδρίγο Γκαρθία Σαΐθ, με «πρωταγωνιστή» ένα ιαπωνικό σκύλο Χάτσικο, ο οποίος ακολουθεί σε κάθε βήμα το αφεντικό του, έναν ηλικιωμένο άνδρα. Μία νύχτα ο άντρας καταρρέει και πηγαίνει εσπευσμένα στο νοσοκομείο.
Και δείτε τι συνέβη...