πηγη |
Τα βιβλία διαπραγματεύονται ζητήματα όπως:
− Διαχείριση ιδιαιτεροτήτων μαθητών με έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες και τα χαρισματικά παιδιά.
− Προβλήματα συμπεριφοράς με έμφαση στη διαχείριση της βίας, της επιθετικότητας, των συναισθηματικών διαταραχών και της διαχείρισης κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον.
− Πολυπολιτισμικότητα στο σχολείο, με σημείο αναφοράς το σεβασμό της διαφορετικότητας και τους τρόπους στήριξης των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.
Οι στόχοι του προγράμματος διαμορφώθηκαν έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί:
− Να μπορούν να εντοπίζουν τα προβλήματα που εμποδίζουν την ομαλή λειτουργία της τάξης.
− Να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις αιτίες και τους τρόπου εκδήλωσης μαθησιακών δυσκολιών και των προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολείο.
− Να αντιμετωπίζουν θέματα ειδικών προβλημάτων διαχείρισης της σχολικής τάξης πέρα από το επίπεδο της πρόληψης και της διάγνωσης.
− Να διαχειρίζονται θέματα διαπολιτισμικής αγωγής και κοινωνικό‐ οικονομικών ανισοτήτων στο πλαίσιο της τάξης.
− Να εξασφαλίζουν τη μαθητική συμμετοχή στη διαδικασία της αξιολόγησης και της αντιμετώπισης των προβλημάτων, τα οποία εκδηλώνονται στο σχολικό πλαίσιο.
Κατεβάστε τα εδώ:
Διαχείριση Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, τόμος Α
Διαχείριση Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, τόμος Β