Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβαση
Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβαση
Τελικά οι μαθησιακές δυσκολίες (είτε ως πρόβλημα είτε ως διαταραχή και
δυσλειτουργία) ανάγονται σε «πολύπαραγοντική αιτιολογία» και μπορούν να
κατανοηθούν περισσότερο περιγραφικά και αναλυτικά και λιγότερο
αιτιοκρατικά. Συνεπώς ο όρος «Μαθησιακές Δυσκολίες» περιλαμβάνει ένα
πλήθος ετερογενών χαρακτηριστικών διαφορετικών κατηγοριών (πρβλ. και
Δράκος 2002:95).
Διαβάστε ολόκληρο το αρχείο εδώ
(οδηγίες
πατάτε στο download pdf και στο παράθυρο που βγαίνει πατάτε x ,
αυτόματα κατεβαίνει το αρχείο και υπάρχει στις λήψεις σας.)