2/6/15

Μια Τέλεια Ιδέα! Ένα Puzzle που κρύβει ένα μήνυμα.....



http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://womenpla.net/wp-content/uploads/2014/11/woman-getting-idea.jpg&imgrefurl=http://womenpla.net/category/career/personality-development/&h=1669&w=2513&tbnid=zNgaB0MWK56_VM:&zoom=1&docid=igX6ONYERvbhzM&ei=J9ptVZeFEYvnUrjtg6AM&tbm=isch&ved=0CCoQMygNMA0
Σήμερα το απόγευμα περπατούσα βιαστικά σε κεντρικό δρόμο γεμάτο καταστήματα.
Πέρασα έξω από ένα νέο κατάστημα και το μάτι μου έπεσε σε ένα μικρό παζλ.
Σταμάτησα επί τόπου και μπήκα μέσα να το αγοράσω!


Σας έχει τύχει ποτέ να ανακαλύψετε κάτι σε κάποιο κατάστημα και με το που το είδατε, να σας έχει κατακλύσει χαρά, γιατί μπορείτε να το αξιοποιήσετε με πολλούς τρόπους;
E, αυτό έπαθα σήμερα!
Με ένα παζλ! Μικρό. Μόλις 20 κομματιών.
Τί είχε αυτό το παζλ;
Tίποτα!
Ναι, τίποτα! Ένα άδειο ολόλευκο παζλ!
Φυσικά και είναι ένα DIY για παιδιά.
Όμως άρχισα να σκέφτομαι πόσα υπέροχα πράγματα θα προσέφερε αυτό το παζλ.
* Τα παιδιά μπορούν να αφήσουν τη φαντασία τους ελεύθερη και να ζωγραφίσουν ό,τι θελήσουν.
Να βάλουν χρώματα, μαρκαδόρους, μολύβια, στυλό.
* Στη συνέχεια νομίζω, ότι θα είναι μοναδικό το συναίσθημα, να φτιάχνουν σε παζλ το δικό τους έργο, τη ζωγραφιά που έχουν σχεδιάσει τα ίδια.
* Επιπλέον μου ήρθε μια ιδέα! (Ο γλόμπος άναψε δίπλα στο κεφάλι μου!)
Δεν θα ήταν πολύ ωραίος τρόπος να στέλνουμε μηνύματα σε ανθρώπους που αγαπάμε, δημιουργώντας τους ένα είδος γλυκειάς προσμονής μέχρι να το συμπληρώσουν  και να διαβάσουν, τί τους έχουμε γράψει; Ένα μήνυμα έκπληξη!

Και αποφάσισα να το κάνω πράξη η ίδια!

tiger stores pazl
Κάθισα  στο γραφείο της μικρής και ξεκίνησα τη ζωγραφική.
blank puzzle
Πήρα κάποια από τα εφεδρικά χρώματά της (τα “καλά” τα έχει πάρει μαζί της στις διακοπές)
και ξεκίνησα, για  να ετοιμάσω το μήνυμα μου.
χρώματα
Δεν θέλω σχόλια για τη ζωγραφική μου. Δεν θα έλεγα, ότι είναι το φόρτε μου!
Ουφ! Ας μην είμαι σε κάτι καλή κι εγώ! ;p (Ψωνάρα μάνα!)
Έγραψα το μήνυμά μου
puzzle mama
το διέλυσα
pieces
πήρα μια καρτούλα για να δώσω την οδηγία
karta
και έτοιμο στο γραφείο της για να το βρει, όταν γυρίσει σε λίγες ημέρες.
ready
Ενθουσιάστηκα με την ιδέα, γιατί είναι ένας δημιουργικός τρόπος έκφρασης για τα παιδιά και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!
Θεωρώ πολύ σημαντικό για όλες τις ηλικίες, το να βρίσκουμε τρόπους να εκφράζουμε σκέψεις και συναισθήματα, γιατί πιστεύω, ότι έτσι τα εξελίσσουμε, τους δίνουμε χώρο να βρουν το δρόμο τους!
Όταν δε μιλάμε για αγάπη που είναι κινητήριος δύναμη και δημιουργική….εεεεεε, δεν είχα δικαίωμα να κάνω κι εγώ μια καρδούλα σε ένα puzzle;
Puzzle αγάπης! :)