6/12/14

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!Μια συγκλονιστική συνομιλία ένος 6χρονου παιδιού (Lisa) που ζητάει ΒΟΗΘΕΙΑ!



http://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fthebabyboomerqueen.wordpress.com%2Ffiles%2F2008%2F03%2F1488730518_667983d039.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fthebabyboomerqueen.wordpress.com%2F2008%2F03%2F13%2Fa-good-reason-to-cry-humorjoke%2F&h=500&w=339&tbnid=J6sAAgPQQShkUM%3A&zoom=1&docid=Cpnqg6e3c-E1TM&ei=dc6CVMfcLMXbPaHAgegM&tbm=isch&ved=0CE8QMygVMBU&iact=rc&uact=3&dur=734&page=2&start=12&ndsp=24
(Το κορίτσι αυτό δεν είναι η Lisa,γενική φωτογραφία)

Η Lisa ένα 6 χρονο κοριτσάκι τηλεφωνεί στην γραμμη 911 ζητώντας ΒΟΗΘΕΙΑ!
Η επικοινωνία που ακολουθεί είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ !
Το κορίτσι προσπαθεί να σώσει τη μαμά του, μέσα από το βίντεο πέρα από το κορίτσι ακούμε και τις φωνές της μαμά της.



Ακολουθεί ο διάλογος :

Τηλεφωνήτρια : Παρακαλώ ποιά είναι η ανάγκη σας;
Κορίτσι : Η μητέρα μου και ο πατέρας μου τσακώνονται!
Τηλ : Την έχει χτυπήσει;
Κορ : Σταμάτα το....!Μπορείτε να καλέσετε την αστυνομία παρακαλώ!Σταμάτα το!!
Τηλ : Ναι. Θα έρθουμε εκεί.
Κορ : Σταμάτα το..! (κλαίει)
Τηλ : Δώσε μου να της μιλήσω.Είναι η μαμά σου εκεί;
Κορ : Τι;
Τηλ : Τί συμβαίνει εκεί;
Κορ : Τσακώνονται γιατί...Αυτό γίνετε και θα γίνετε για πάντα. Γίνετε πάντα γιατί αυτός έχει ένα κλαμπ και πάντα πίνει και έρχετε μεθυσμένος και η μαμά....
Τηλ : Ποιο είναι το όνομά του; Το όνομα του μπαμπά σου;
Κορ. Είναι πατριός μου
Τηλ : Πόσο χρονών είναι;
Κορ : (Ουρλιάζει)..Σταμάτα το!
Τηλ : Τι συμβαίνει; Λίζα..τι συμβαίνει;
Κορ : Χτυπάει τη μαμά μου!
Τηλ : Πως τη χτυπάει;
Κορ : Χτύπησε τη μαμά μου!(κλαίει)
Τηλ : Εντάξει μην κλαίς. Ερχόμαστε,στέλνω την αστυνομία.
Κορ : οκ
Τηλ: Που είναι η μαμά σου τώρα;
Κορ: Είναι στο δωμάτιο και τσακώνετε μαζί του. Μπορείτε να στείλετε την αστυνομία;
Τηλ : Ερχονται, σε λίγο θα είναι εκεί, απλά πρέπει να σε έχω στη γραμμή μέχρι να έρθουν,εντάξει; Η έξω πόρτα είναι ανοιχτή;
Κορ : Οχι!
Τηλ : Μπορείς να την ξεκλειδώσεις και να έρθεις πάλι στο τηλέφωνο,οπότε οι αστυνομικοί να μπορούν να μπουν;
Κορ: Εντάξει.Περιμένετε.
Τηλ: οκ
Κορ: Μόλις χτύπησε την αδερφή μου!!
Τηλ: Χτύπησησε την αδερφή σου;
Κορ: Τη μικρή μου αδερφή. Τη 5 χρονη..Ωχ θεέ μου! (ουρλιάζει)
Τηλ : Τι συμβαίνει;
Κορ: Κάτι συμβαίνει (κλαίει)
Τηλ : Περιμένετε πρέπει να πάω να δω τι συμβαίνει....
Τηλ: Εντάξει η αστυνομία είναι στο δρόμο...Λίζα η αστυνομία έρχεται...
Κορ: Μαμά! Η αστυνομία έρχεται..ο πατριός μου έχει το μωρό τώρα!
Τηλ : Έχει το μωρό τώρα.Πού είναι τώρα;
Κορ: Μάμα!!

Μια συγκλονιστική ηχογράφηση!