πηγη |
Στο 1ο κεφάλαιο προσδιορίζεται εννοιολογικά η συναισθηματική νοημοσύνη, αναφέρονται ορισμοί του «συναισθήματος», διαχωρίζεται το E.Q. από το I.Q και παρουσιάζονται τα βασικά τεστ μέτρησης του E.Q (Emotional Quotient). Επίσης περιγράφονται τα βασικά γνωρίσματα της συναισθηματικής ζωής του εφήβου. Στο 2ο κεφάλαιο αναλύεται η σημασία της σχολικής επίδοσης για τον έφηβο μαθητή και την οικογένειά του και παρουσιάζονται αναλυτικά οι παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση. Στο 3ο και τελευταίο κεφάλαιο αναδεικνύεται η συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης στη σχολική επίδοση του εφήβου μέσα από την παρουσίαση πρόσφατων ερευνών. Επίσης παρατίθενται τρόποι, τεχνικές και εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και ενέργειες των εκπαιδευτικών για την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης των συνέχεια