ΠΗΓΗ |
Νέα ερευνητικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η δυσλεξία δυσκολεύει ακόμα μια ικανότητα των παιδιών πέρα από την ανάγνωση και τη γραφή
Τα παιδιά με δυσλεξία φαίνεται πως επεξεργάζονται με πιο αργό ρυθμό διαφορετικές οπτικές πληροφορίες που λαμβάνουν σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Neuroscience και αναδεικνύει τη σύνδεση μεταξύ της επεξεργασίας της κίνησης και της δυσλεξίας.
Η συγκεκριμένη μελέτη είναι και η πρώτη που συνδυάζει νέες μεθόδους με στόχο την κατανόηση της οπτικής επεξεργασίας και της εγκεφαλικής δραστηριότητας σε αυτή την κατηγορία των παιδιών.
Στη μελέτη έλαβαν μέρος παιδιά ηλικίας 6 έως 14 ετών τα οποία κλήθηκαν να προσδιορίσουν την κατεύθυνση της κίνησης ορισμένων κινούμενων κουκίδων, ενώ παράλληλα οι ερευνητές παρατηρούσαν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου τους, διενεργώντας εγκεφαλογράφημα.
Όσα παιδιά είχαν δυσλεξία, καθυστερούσαν να συγκεντρωθούν στα οπτικά στοιχεία αλλά και ήταν λιγότερο ακριβή σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους, ενώ αντίστοιχα οι διαφορές στη συμπεριφορά τους αντικατοπτριζόταν στις διαφορές της εγκεφαλικής δραστηριότητας.